رشت؛

افتتاح 11 مسکن محرومان

11خانواده محروم گیلانی امروز صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ 6خانه امروز با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در سایت مسکن مهر، آتشگاه و پسیخان رشت  تحویل مددجویان کمیته امداد داده شد و 5 خانه نیز به 5 خانواده در فومن تحویل داده شد.
 
 فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح این تعداد مسکن محرومان گفت : برای ساخت این 6 واحد مسکن محرومان که با زیر بنای 50 متر مربع در مجموع 180 میلیون تومان هزینه شد.
 
سردار محمد عبدا لله پور افزود : سپاه قدس گیلان از پارسال ساخت هزار واحد مسکن محرومان را با مشارکت خیران مسکن ساز و کمیته امداد  آغاز کرد.
 
وی با بیان اینکه  تاکنون 455 واحد مسکونی به خانوار های نیازمند اهدا شده است  گفت : تا پایان تیرماه امسال همه  واحد های مسکونی به صاحبانشان واگذار می شود.
 
نمانیده ولی فقیه در گیلان نیز با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت : رسیدگی به نیازمندان و از اهداف انقلاب اسلامی است.

 آیت الله زین العابدین قربانی افزود : باید از توان خیران مسکن ساز در ساخت مسکن برای محرومان بیشتر بهره گرفت.

وی تصریح کرد: 5 واحد مسکن محرومان هم امروز به 5 خانواده مددجوی کمیته امداد فومن واگذار شد و این خانه ها با مشارکت سپاه و کمیته امداد و با یک میلیارد ریال اعتبار اهدایی مقام معظم رهبری ساخته شد. 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.