حجت‌الاسلام‌ رئیسی در جمع غیور مردان خرم آباد؛

دست تولید کنندگان را میبوسیم /انقلابمان انقلاب محرومین و مستضعفین است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : فرصت طلبان فکر می‌کنند ما با تولید ثروت مخالف هستیم، اما ما دست تولید کنندگان را میبوسیم و برای آن‌ها امکانات فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمدباقرقالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم غیور خرم آباد گفت: لرستان استانی که افتخاراین استان به اهل بیتی بودن ومراجع بزرگی همچون آیت الله بروجردی وآیت الله کمالوندی وشهدارحیمی وطاهری خرم آبادی است.اظهار داشت: بنده مفتخرم که توفیق دارم که سفرهای استانی را ازاستانهایی شروع کردم که جز استان های محروم است.

دست تولید کنندگان را میبوسیم /انقلابمان انقلاب محرومین ومستضعفین است

وی افزود: ۴ درصد‌ها از کسانی که بیشترین صنعت را از اموال عمومی بدون هیچ تلاشی می‌برند، تولید کنندگان پیمانکاران و کارخانه دارانی هستند که بدون آن‌ها قادر به ایجاد شغل نیستیم اما اجازه فعالیت به آن‌ها نمی‌دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز دم از این میزنند که باید امنیت سرمایه را در کشور حفظ کنیم مگر می‌شود به دنبال امنیت اقتصادی بود، ولی امنیت سرمایه را برقرار نکرد.

وی اضافه کرد: بعضی از مردم مستضعف که در موسسات سرمایه سپرده گذاری کردند امروز بدانند که مردم مستضعف در چه وضعیتی هستند اما چطور ۴ درصدی‌ها بیشترین منافع را می‌برند و سرمایه‌شان حفظ می‌شود، ولی سرمایه سپرده گذاران از بین می‌رود.

قالیباف افزود: من بعضی جا‌ها شنیده‌ام که وقتی از ۴درصدی ها میگوییم فرصت طلبان فکر می‌کنند ما با تولید ثروت مخالف هستیم، اما ما دست تولید کنندگان را میبوسیم و برای آن‌ها امکانات فراهم می‌کنیم ما به آن تاجر عزیزی که واردات انجام می‎دهد که مواد اولیه کارخانه جات و کالای مورد نیاز مردم باشد امکانات می‌دهیم و باورمان این است که بدون آنها نم‌یتوانیم شغل ایجاد کنیم.

دست تولید کنندگان را میبوسیم /انقلابمان انقلاب محرومین ومستضعفین است

وی گفت:کسی که در مسیر خلاف قانون حرکت می‌کند و کارخانه‌های مارا تعطیل می‎کند و سود بدست می‌اورد دست او را قطع می‌کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت :ما باید به جوانانمان اعتماد کنیم همانطور که امام به ما اعتماد کرد و اختیارات را به استان‌ها منتقل کنیم اگر توفیق خدمت پیدا کنیم از مناطق محروم شروع خواهیم کردبه سمت تهران.

وی  یادآور شد: همانطور که توفیق پیدا کردیم تهران را بسازیم استان شهید پرور لرستان را هم به کمک شما خواهیم ساخت و به کمک شما بیکاری واشتغال که مشکلات مهم مردم هستند پایان خواهیم داد.

قالیباف عنوان کرد:ما برای اقشار مختلف مردم برنامه مدون داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام نشده است مطمین باشید به این بحث پایان خواهیم داد که اموزش وپرورش هم یکی از اولویت‌های ماست.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما زمانی که توفیق خدمت در تهران پیدا کردیم برای هرپروژه زمان گذاشتیم که همه بدانند چه زمانی آغاز و چه زمانی به پایان می‌رسد .

وی افزود: ما با اراده شما ملت در صحنه اگر کار و خدمت در قوه مجریه مستقر شود این شمارش معکوس5میلیون شغل را میزنیم که همه بدانند چگونه شغل ایجاد می‌شود و به سمت صفر خواهدامد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.