اهواز؛

پیشبرد کارها بدون بستر فرهنگی ممکن نیست

امام جمعه موقت اهواز آماده کردن و فراهم کردن زمینه های فرهنگی جامعه برای انجام اقدامات مهم را از نقش های مهم روابط عمومی ها دانست.

پیشبرد کارها بدون بستر فرهنگی ممکن نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: در شرایط کنونی نیاز است روابط عمومی ها نقش موثری در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه های خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی به صورت معمول توسط روابط عمومی ها به مردم منعکس می شود اما آن چه نیازها و مشکلات مردم است نیز باید به بهترین شکل ممکن به مدیران دستگاه ها منعکس شود.

حجت الاسلام حسن زاده صداقت و راستی در امور و انعکاس اطلاعات  را نیز از دیگر از مسائلی عنوان کرد که باید به صورت جدی به آن توجه گردد.

امام جمعه موقت اهواز اذعان داشت: در روایت ها آمده است که دروغ گفتن بسیار خطرناک تر از شرب خمر است و به همین جهت صداقت در کار در بالاترین رده های مدیریتی کشور و پایین تر را از ضرورت ها می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از کار به فرهنگ مردم باز می گردد و یکی از نیازهای کنونی جامعه این است که روابط عمومی های پیش از انجام هر کاری بستر فرهنگی آن را فراهم سازند.

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده گفت: پروژه های بزرگی در حوزه فاضلاب و ریزگردها در خوزستان مصوب شده و بودجه خوبی نیز به آن اختصاص داده شده و این نشان دهنده عزم جدی دولت برای توسعه استان است اما باید تلاش کنیم که به خوبی بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم.

وی اظهار کرد: اگرچه مشکلاتی در استان وجود دارد که شاید نارضایتی همه خوزستانی ها را به همراه دارد اما نباید تنها موارد منفی را منعکس کنیم چرا که در این صورت هیچ سرمایه گذاری جرات سرمایه گذاری در این استان را نمی یابد.
حسن زاده علت کاهش مسافران نوروزی در سال جاری نسبت به سال گذشته را انتشار اخبار منفی گسترده در رسانه ها دانست.

امام جمعه موقت اهواز اذعان داشت: استان های دیگر نیز شاید بیش تر از خوزستان ضعف داشته باشند اما برای این که بتوانند گردشگران و سرمایه گذاران را به خود جذب کنند از انعکاس این ضعف ها خودداری می کنند.

وی بیان کرد: مشکلات استان را می توان به مسئولان استان انعکاس داد تا برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گیرد اما گسترده کردن این اخبار و اطلاعات به سود خوزستان نیست.

حجت الاسلام حسن زاده افزود:از پیروزی انقلاب تاکنون چنین اعتباراتی برای خوزستان در نظر گرفته نشده که امید است با همدلی تمام دستگاه های مختلف استان بتوانیم این اعتبارات را به خوبی جذب کنیم.

امام جمعه موقت اهواز همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: ایشان فرمودند که حضور مردم در انتخابات اصل و مهم است و اکنون همه ما وظیفه داریم که برای این حضور حداکثری تمام توان خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده بر نقش موثر روابط عمومی ها در این خصوص نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.