سمنان;

مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم الکتریکی در سمنان

آتش سوزی یک واحد صنفی در خیابان بهشتی با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 2 و4 آتش نشانی شهرستان سمنان مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود گفت : با هوشیاری و درایت آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها  و خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد.

وی از اعزام 3 دستگاه خودرو به همراه 7 نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : با اعلام حادثه خیابان بهشتی به سامانه 125 گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه افزود  : تیم عزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که حریق در قسمت ورودی این واحد صنفی به دلایل نامعلومی اتفاق افتاده بود که با اقدام به موقع و اطفاء و خارج نمودن مواد قابل اشتعال ازکانون حریق مانع از پیشروی به دیگر نقاط شده و حریق به طور کامل مهار و پس از لکه گیری و دادن توصیه های لازم به عملیات خود پایان دادند.

اسمعیل پور در پایان گفت: در این حادثه خسارت مالی به این واحد صنفی وارد شده و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار