حسینی: برای بازی های حذفی آسیا آماده می شویم/ هوادران ما را کمک کردند

تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر برابر الوحده به پیروزی رسیدیم و از این به بعد خود را برای دیدارهای حذفی آماده می کنیم.

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی چهار بر دو تیم پرسپولیس برابر الوحده امارات اظهار کرد: خداراشکر بردیم و از این به بعد خود را برای دیدارهای حذفی آماده می کنیم، علی رغم اینکه هجومی بازی کردیم اما روی ضدحمله دو گل خوردیم.

وی با اشاره به نتیجه دیدار الهلال و الریان تصریح کرد:کاری به نتیجه آن بازی نداشتیم زیرا می‌دانستیم آن دو تیم برای خودشان بازی می‌کنند.

حسینی درباره حضور کمرنگ هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت: حتی اگر یک هوادار نیز به ورزشگاه بیاید با تمام وجود بازی می‌کنیم، هواداران امسال به ما کمک زیادی کردند، البته گرانی بلیت هم تأثیرگذار است.
 
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطالباتش از باشگاه های نفت  و پرسپولیس عنوان کرد: از باشگاه نفت هر روز خبری به ما می‌رسد، گرفتار شده‌ایم و زورمان هم به کسی نمی‌رسد  اما در پرسپولیس مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.
 
حسینی درباره خستگی بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر الوحده گفت: تمام بازیکنان نمایندگان ایران در آسیا خسته هستند اما از خودگذشتگی می کنند و به تلاش خود ادامه می دهند.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار