تبریز؛

مردم طرفدار قانون گرایی هستند

نمایندده مردم تبریزف اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواستار گفتمانی به دور از افراط گرایی و رادیکالیسم و بر مدار قانون گرایی و خرد جمعی مسایل کشور هستند و امیدواریم در مسیری که قرار گرفته ایم پیش برویم.

مردم طرفدار قانون گرایی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛زهرا ساعی  در نشست حزب اتحاد ملت اسلامی در تبریز افزود: در یک سال گذشته کمترین چالش بین دو قوه مجریه و مقننه وجود داشته و در بسیاری از موضوعات تسهیل گری شده است.
وی اضافه کرد: امیدوارم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری همه در کنار یکدیگر ادامه دهنده راهی باشیم که در سال 1392 شروع کرده ایم.
وی ادامه داد: به سبب پشتوانه فکری و رویکردهای سیاسی که اصلاح طلبان و اعتدالیون در کشور داشته اند، گفتمان اعتدال گرایی و عقلانیت در کشور شکل گرفته است.
ساعی با بیان اینکه بحث توسعه متوازن در کشور یک ضرورت است و همه مردم بر آن آگاه هستند، خطاب به حاضران گفت: شاهد بودید که متاسفانه هر جا که کشور دچار افراط و تفریط شده، صدمات جبران ناپذیری وارد شده است.
نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مناظراتی که برگزار می شود به ناحق حرفهای بسیاری گفته می شود، افزود: باید توجه داشت که مردم به بلوغ فکری و بالندگی رسیده اند ولی با این وجود باز شاهد رفتارهای پوپولیستی هستیم.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته کمترین چالش بین دو قوه مجریه و مقننه وجود داشته و در بسیاری از موضوعات تسهیل شده است.
ساعی گفت: امیدواریم با تلاش قشر تحصیل کرده و نخبه کشور این حرکتی که شروع شده، ادامه پیدا کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار