سنندج؛

جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی با آزادی زندانیان

استاندار کردستان گفت: با آزادی سازی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون خانواده یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند.

جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی با آزادی زندانیان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در دیدار با مدیرکل زندان‌های کردستان و رئیس‌کل دادگستری استان در سنندج، گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از جمله کارهای مهم و پسنیده دانست و بر لزوم انجام این کار تاکید کرد.

زاهدی مردم کردستان را مردمانی خیرخواه دانست و افزود: قطعا در جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شاهد حضور باشکوه مردمان این خطه خواهیم بود.

وی با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و همچنین جشن گلریزان بیان داشت: یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری از نیازمندان است که در این راستا زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نیز نباید در این ماه پرخیر و برکت از ذهن مردم خیر کردستانی فراموش شوند.

استاندار کردستان ضمن اعلام حمایت قاطع خود از جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد: با آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد از زندان در حقیقت یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند..

انتهای پیام / م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.