ترفندی برای از بین بردن قرمزی های صفحه نمایش گلکسی اس 8 +آموزش

در این خبر سعی داریم تا راهی را به شما نشان دهیم تا به وسیله آن قرمزی صفحه نمایش گوشی های گلکسی اس 8 از بین رود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گوشی های هوشمند گلکسی S8 هنگام عرضه دارای مسائل و مشکلاتی مانندتن قرمز رنگی بود که بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند مشاهده شده است که البته و راه هایی برای برطرف کردن  این مشکل وجود دارد. برای برطرف کردن این مشکل کافی است که کاربران این گوشی  به منوی تنظیم و وایت بالانس گوشی هوشمند خود رفته و برخی تنظیمات را انجام دهند.

1- مطمئن شوید گوشی شما به روز شده است تا با استفاده از منوهای تنظیمات این گوشی هوشمند وایت بالانس صفحه نمایش خود را تنظیم کنید.
2- با استفاده از منو تنظیمات منو وایت بالانس را فراخوانی کنید. برای استفاده از منو تنظیمات کافی است که نوار نوتیفیکیشن خود را پایین بکشید.
3- این منو را به سمت پایین بکشید تا زیر مجموعه display را ببینید و آن را لمس کنید.
 

 
4- گزینه Screen Mode را انتخاب کنید.
 
 
 
 5- در زیر منوی Screen Mode شما گزینه های متفاوتی وجود دارد که شماگزینه Adaptive Display را انتخاب کرده و وایت بالانس خود را تنظیم کنید. اگر شما این زیر منو را با لمس کردن Adaptive Display مشاهده نکردید گوشی هوشمند خود را به روز نکرده اید.
 
 

نکته: اگر می خواهید تن های رنگی صفحه نمایش خود را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید می توانید از منو های این مجموعه رنگ های آبی، قرمزسبز را تغییر دهید.
 
 6- معمولاً تنظیمات این قسمت به درستی و در کارخانه بسیار دقیق تنظیم شده است ولی شما می توانید براساس سلیقه خود تن های رنگی صفحه نمایش خود را تنظیم کنید. با توجه به لبه به لبه بودن صفحه نمایش این گوشی های هوشمند شما می توانید تن های رنگی لبه های این گوشی هوشمند را نیز تنظیم کنید که در گوشی ها نیز تن رنگی شدید تر و یا کمتر باشد.
 
 
 
7- شما به راحتی می توانید با استفاده از تنظیمات تن های رنگی صفحه نمایش گلکسی S8 و S8 پلاس را تغییر دهید و حتی تن های رنگی لبه ها را نیز تغییر دهید. بعد از اعمال کردن تغییرات ذکر شده شما می توانید تن رنگی مورد علاقه خود را به صفحه نمایش بدهید و دیگر تن قرمز رنگی بر روی صفحه نمایش شما وجود نداشته باشد. 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.