کشف اجساد رانندگان تاکسی مفقود شده عراقی در یک گور جمعی در بغداد

یک مقام عراقی اعلام کرد پس از بازجویی از افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی، یک گور جمعی متعلق به رانندگان تاکسی در بغداد کشف شد.

کشف اجساد رانندگان تاکسی مفقود شده عراقی در یک گور جمعی در بغداد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، دستگاه قضایی عراق امروز سه شنبه اعلام کرد دادگاه مرکزی تحقیق ویژه رسیدگی به جرایم تروریستی پس از بازجویی از افراد مرتبط با گروه های تروریستی به تعدادی گورجمعی در پایتخت رسید که متعلق به بقایای رانندگان تاکسی است که ربوده شده و سپس به قتل رسیده اند.

عبدالستار بیرقدار، سخنگوی شورای عالی قضاوت در بیانیه ای که سومریه نیوز نسخه ای از آن را دریافت کرده است، گفت «دادگاه مرکزی تحقیق در تحقیقات خود به گورهایی جمعی در بغداد رسید که متعلق به تعدادی از قربانیان است که پس از ربوده شدن به قتل رسیده اند.»

بیرقدار افزود: «گروهی از متهمان وابستگی شان را به گروه تکفیری صهیونیستی داعش تایید و به تعداد قابل توجهی عملیات جنایتکارانه به شیوه های متعدد که یکی از آن ها ربودن و کشتن رانندگان تاکسی است، اعتراف کردند. متهمان به اجاره کردن منازل در پایتخت در سال های دو هزار و دوازده و دو هزار و سیزده به منظور ربودن رانندگان تاکسی، کشتن و دفن کردن آنها در باغچه های خانه های اجاره ای اعتراف کردند.»

بیرقدار خاطرنشان کرد: «متهمان گفتند خودروهای قربانیان را به نصف قیمت به افرادی که با آنان در بیرون پایتخت همکاری می کردند، فروخته اند و از پول آن به عنوان بخشی از منابع تامین بودجه سازمان تروریستی القاعده استفاده کرده اند.

بیرقدار افزود: «دادگاه از خانواده های رانندگان تاکسی که در سال های دو هزار و دوازده و دو هزار و سیزده در بغداد مفقود شده اند و تا به این لحظه از سرنوشت آنها خبری در دست نیست خواست، مراجعه و پس از انجام آزمایش دی ان ای مفقودین خود را شناسایی کنند.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار