بیرجند؛

هشدار جدی فرماندار طبس درباره استفاده از امکانات دولتی در انتخابات

هرکس در هر اداره ای از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدایی خاص استفاده کند روز بعد بر سر کارش نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس صبح امروز در جلسه توجیهی رؤسای ستاد های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در طبس گفت:به دنبال مچ گیری و برخورد نیستیم اما به لحاظ اینکه حقی از کسی ضایع نشود حتما باید قانون رعایت شود.

سید مهدی طلائی مقدم افزود:در فضای مجازی و حقیقی سه ستاد برای سه کاندیدای ریاست جمهوری در طبس تشکیل شده است و تقاضای ما این است که رقابت ها گرم و صمیمی باشد و در عین حال تخریب انجام نگیرد و تبلیغات در چارچوب قانون صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ستادها تنور انتخابات را گرم کنند،گفت: مسئول ستاد باید به طور مشخص شناخته شود و تمام تبعات تبلیغات و مسائل مربوط به حامیان کاندیداها بر عهده مسئول ستاد خواهد بود.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در طبس نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر تبلیغات ناسالم باشد پس از انتخابات نیز کینه و بدبینی باقی خواهد ماند،گفت:در انتخابات ۸۸ شاهد این موضوع بودیم و بد اخلاقی ها در انتخابات همه به ضرر نظام اسلامی است و تخریب دیگران و رفتارهای اینگونه در اخلاق اسلامی نمی گنجند.

یاقوتی افزود:تخریب و دروغ های زیادی در فضای مجازی دیده می شود و باید بدانیم دروغ در دین ما بزرگترین گناه است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز در ادامه جلسه گفت: روز گذشته در مدت ۱۷ دقیقه ۱۲۹ تماس برای اعتراض به بسته شدن راه با پلیس گرفته شده است.

سرهنگ محسن جلالیان افزود: شایسته است رؤسای ستادها حامیان کاندیداهای مورد نظر خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه به بهانه نشاط و شور انتخاباتی آرامش مردم را مخدوش نکنیم، گفت: استفاده از فشفشه ها و مواد آتش زا ممکن است ایجاد حریق کند و توصیه می‌کنیم از این موارد استفاده نشود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار