اردبیل؛

برخورداری 75 روستای محروم اردبیل از طرح های توسعه ای و آبادانی

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از اولویت ۷۵ روستای محروم و کم برخوردار این استان در اجرای طرح های توسعه ای و آبادانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم سرداری افزود: این طرح که با همت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته به دنبال محرومیت‌زدایی از روستاهای کم برخوردار است.

وی گفت: در سه‌نقطه استان شامل گرمی، خلخال و مشگین شهر دهستان‌های محروم شناسایی شده است تا به صورت ویژه‌برنامه‌های محرومیت‌زدایی در روستاها اجرا شود.

مسئول بسیج سازندگی استان تأکید کرد: چهار محور توسعه شامل سلامت و بهداشت، فرهنگ، تولید و اقتصاد و عمران و سازندگی برای رفع محرومیت این روستاها در نظر گرفته شده است.

سرداری افزود: طرح توسعه به مدت سه سال برنامه ریزی شده است و در این مدت برنامه‌هایی در چهار محور ذکر شده اجرا می‌شود تا موجب رشد امکانات روستاها شود.

وی گفت: برای هر دهستان ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در این طرح پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
از بسیج سازندگی استان و شهرستان استدعا داریم نسبت به محرومیت زدایی از روستای لنج اباد اقدام عاجل نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۵:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام خدمت جهادگران خدوم استان اردبیل؛ روستای لنج آباد از توابع شهرستان مشگین شهر راه ارتباطی مناسب ندارد و چندین سال است که فقط وعده آسفالت شدن راه روستایی را شنیده ایم لازم بهذکر است راه روستایی لنج آباد با 7 روستای مجاور مشترک است؛ همچنین با وجود چشمه های فراوان دراین روستا آب آشامیدنی لوله کشی شده کفاف روستا را نمی کند و لازم است آب بیشتری از چشمه های دیگر که فقط 100 متر با روستا فاصله دارد با لوله آب وصل شود. هم اکنون نیاز مند کمک انسانی جهاد گران هستیم