فراهانی: دروغ زیاد شنیده ایم اما برای تاریخ سازی به خرمشهر می رویم

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات ما بارها دروغ گفته اند اما با این وجود برای تاریخ سازی به خرمشهر می رویم.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار فینال جام حذفی بین نفت تهران و تراکتورسازی تصریح کرد: خوشبختانه طبق برنامه ریزی کادرفنی تمرینات خود را پیش می بریم و امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا تیم قدرتمند تراکتورسازی را شکست دهیم و نخستین جام قهرمانی نفت تهران در این رقابت ها را بالای سر ببریم.

وی درباره اینکه دیدار هفته پیش تراکتور و نفت چه تاثیری در بازی این 2 تیم در فینال جام حذفی دارد، گفت: بازی هفته پیش ما مقابل تراکتورسازی تاثیر زیادی در شناخت نقاط ضعف و قوت این تیم داشت. امیدوارم این موضوع در فینال جام حذفی به کمک تیم نفت بیاید و بتوانیم با دستی پر از خرمشهر بازگردیم.

فراهانی درمورد گرمای خرمشهر در روز بازی تراکتور و نفت، بیان کرد: گرمای هوا به ضرر هر 2 تیم است. طبق اطلاعاتی که از وضعیت جوی خرمشهر دارم باید بگویم در زمان برگزاری فینال جام حذفی، دمای هوای این شهر به حدود 35 درجه سانتی گراد می رسد که این دما برای ساعت 20:30 واقعا زیاد است. امیدوارم لطف خدا شامل حال تراکتور و نفت شود و دمای هوا تا حدی پایین بیاید.

وی درباره مشکلات مالی تیم نفت بیان کرد: بی سر و سامانی تیم نفت همچنان ادامه دارد و این امر در لیگ برتر آسیب زیادی به ما وارد کرد. مسئولان تیم نفت می توانستند با تزریق بودجه ای مناسب و تامین حامی مالی، شرایطی را فراهم کنند تا دست کم رتبه چهارم لیگ برتر را به دست آوریم. در چنین وضعیتی سهمیه آسیا را در اختیار داشتیم و برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی با خیال راحت تری به خرمشهر می رفتیم. باور کنید برای دریافت مطالبات خود بارها پاسکاری شدیم. با این وجود تصمیم گرفته ایم برای خودمان بازی کرده و خاطره سازی کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران درمورد اینکه قرار بود تا پیش از دیدار با تراکتورسازی 5 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شود، اظهار داشت: برای واریز این مبلغ به حساب بازیکنان، از ما شماره حساب گرفتند اما تاکنون که هیچ پولی پرداخت نکرده اند. هرچند از لحاظ مالی، وضعیت سختی داریم اما اگر این مبلغ به حسابمان واریز هم نشود، اهمیتی ندارد. در چند ماه اخیر دروغ های زیادی از مسئولان باشگاه نفت شنیدیم اما امدوارم این بار آن ها به وعده خود عمل کنند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار