شهرکرد؛

صلاحیت ۳۰ داوطلب انتخابات شورا‌ها احراز نشد

صلاحیت ۳۰ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری احراز نشد.

رد صلاحیت ۳۰ داوطلب شورا‌ها در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان که به عدم احراز صلاحیت خود در مرحله اول اعتراض داشتند خبر داد و گفت: در مجموع صلاحیت ۳۰ نفر از این داوطلبین احراز نشد.

وی افزود: این تعداد شامل ۷ داوطلب شوراهای اسلامی شهر‌ی و ۲۳ داوطلب شوراهای اسلامی روستا‌یی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، صلاحیت ۹۴ نفر احراز نشده بود.

مردانی اضافه کرد: مهلت قانونی تبلیغات داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۱ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جاری به مدت یک هفته می‌باشد.

برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب شامل یک هزار و یک نفر در حوزه شهری و ۳ هزار و ۷۰۷ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۳ نفر انصراف دادند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار