رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا:

ارسلان،پشتام،طاهری،صالحی زاده و مهدی زاده حریفان خود را شناختند

مراسم وزن كشی پنج وزن نخست رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا عصر امروز در شهر دهلی نو پایتخت كشور هندوستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا و به مدت دو روز در شهر دهلی نو پایتخت كشور هندوستان برگزار می شود.

پنج فرنگی كار كشورمان عصر امروز برای حضور در این رقابت ها به روی باسكول رفتند كه نتایج وزن كشی به شرح زیر است:

در وزن 66 كیلوگرم علی ارسلان در دور نخست به مصاف جینچول پانگ از كره شمالی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده سانگون اوه از كره جنوبی و اینگ هوا تانگ از چین تایپه روبرو می شود. در این وزن 11 كشتی گیر حضور دارند كه المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیك و جهان نیز در گروه ارسلان حضور دارد.

در وزن 75 كیلوگرم كه 12 كشتی گیر حضور دارند پژمان پشتام در دور اول با ربیع خلیل از فلسطین كشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده كشتی میان بین یانگ از چین و بخیت بدر از قطر می رود. دلشاد توردیف نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبكستان در گروه پشتام حضور دارد.

در وزن 80 كیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سامات شیرداكوف از قرقیزستان كشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برندگان مبارزه میان دانیل گاجیف دارنده مدال برنز المپیك از قزاقستان و سهراب عبدالخایف از تاجیكستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 98 كیلوگرم كه 9 كشتی گیر حضور دارند، سید مصطفی صالحی زاده در دور اول با ایسكاكوف قهرمان آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان كشتی می گیرد و در صورت شكست این كشتی گیر در دور دوم به مصاف هاردیپ نایب قهرمان آسیا از هند می رود. دی ژیائو نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از چین در گروه صالحی زاده حضور دارد.

در وزن 130 كیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور اول به مصاف مینسئوك كیم از كره جنوبی می رود و در صورت غلبه بر این كشتی گیر در دور دوم با برنده هی سان از چین و آراتا سونودا از ژاپن در مرحله نیمه نهایی مبارزه می كند. در این وزن 7 كشتی گیر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 9 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت كشورمان برگزار می شود.

وزن كشی رقابت های اوزان 59، 71 و 85 كیلوگرم نیز عصر فردا برگزار و سامان عبدولی، افشین بیابانگرد و حسین نوری نمایندگان كشورمان در این اوزان پس از وزن كشی روز پنج شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار