بازی های همبستگی کشورهای اسلامی،

تكواندوكاران تيم‌ملی شنبه عازم «باكو» می شوند

اعضای تیم‌ملی تكواندو برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی كشورهای اسلامی، بامداد شنبه (23 اردیبشهت‌ماه) عازم "باكو" آذربایجان می‌‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  فدراسیون تكواندو، مبارزات تكواندوكاران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی كشورهای اسلامی از روز سه شنبه (26 اردیبشهت‌ماه) به مدت سه روز در سالن ورزشی "باكو" آذربایجان برگزار خواهد شد كه تیم‌ملی كشورمان در دو گروه مردان و زنان ساعت 02:35 بامداد روز شنبه (23 اردیبهشت‌ماه) راهی "باكو" می‌شوند.

تركیب تیم‌ملی زنان كشورمان را فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم تشكیل می‌دهند.

همچنین تیم‌ملی مردان با تركیب مهدی اسحاقی در وزن 54- كیلوگرم، صادق دهقانی در وزن 58- كیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن 63- كیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- كیلوگرم، سیداحمد خسروفر در وزن 74- كیلوگرم، علیرضا درویش‌پور در وزن 80- كیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- كیلوگرم و حسین قربان‌زاده در وزن 87+ كیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌كند.

گفتنی است، هدایت تیم گروه مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی، «علی محمد بسحاق» و «مهدی احمدی» به عنوان مربی می‌باشد و تیم‌ملی تکواندو زنان نیز با سرمربیگری «مهرو كمرانی» و مربیگری «فاطمه صفرپور» در این رقابت‌ها به مصاف حریفانشان می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار