بیرجند؛

ویژه برنامه های صدا و سیمای استان در شب نیمه شعبان

مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی،ویژه برنامه هایی به مناسبت شب نیمه شعبان در نظر گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی ، شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی (خاوران) ، ویژه برنامه ای را با عنوان «بهار تا بهار» در شب نیمه شعبان  تدارک دیده است که به صورت زنده، راس ساعت ۲۱:۰۰ پنج شنبه شب  به مدت یک ساعت مهمان خانه های هم استانی هاست.

نماهنگ شاهد ، نمایش طنز ناکجا آباد، گزارش موضوعی، کوله پشتی، دل نوشته، معرفی مهمان یا مهمانان برنامه، نمایش و پخش تصاویر و فیلم ارسالی بینندگان از جمله آیتم های این برنامه است که به صورت ضبطی تولید و پخش خواهد شد.

تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه «بهار تا بهار» سید علی اصغر طهماسبی است و مجری گری این برنامه برعهده مسعود خسروی ،مرسل مالکی و سید احمد رونقی است.

« شبهای پرستاره » نیز جنگ شبانه ای است که با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و خوانندگان مطرح کشور و استان در یک فضای مفرح در اماکن تاریخی استان ضبط می شود.

عرفان شرقی ،حجت اشرف زاده و سلمان تقدیسی نیز خوانندگان این برنامه خواهند بود.
شهروز ابراهیمی و بهزاد رحیم خانی بازیگران توانمند سینما و تلویزیون نیز مهمان ویژه این برنامه در نیمه شعبان خواهند بود.
تهیه کننده این برنامه مهدی مودی است و اجرای برنامه برعهده سید مرتضی حسینی،ایمان خوشحال و ابوالفضل نخعی زاده می باشد.
ویژه برنامه« اذان تا اذان » نیز به مناسبت نیمه شعبان از ساعت 21 تا 24 از رادیو خراسان جنوبی به طور زنده پخش می¬شود که شامل آیتم¬های متنوعی مانند گزارش، کارشناسی، مولودی خوانی، تصنیف و ترانه، ارتباط با شهرهای مذهبی، اطلاع رسانی از برنامه های استان در شب نیمه شعبان و ... است.

تهیه کننده این برنامه ،  علی جعفری جم است وگویندگی برنامه را فرنود فولادی بر عهده دارد.
ویژه برنامه «عصر انتظار» به مناسبت روز نیمه شعبان از ساعت 17 تا 19 به طور زنده از رادیو خراسان جنوبی پخش می¬شود.
محور برنامه مهدویت و فرهنگ انتظار و ویژگی¬های منتظران واقعی می¬باشد. برنامه دارای بخش های متنوعی از قبیل گزارش، کارشناسی، مولودی خوانی، تصنیف و ترانه، ارتباط با شهرهای مذهبی، اطلاع رسانی از برنامه¬های استانی روز نیمه شعبان و ...است.
تهیه کننده این برنامه  معصومه اسماعیل زاده است و فرنود فولادی و سیده سارا موسوی گویندگان برنامه خواهند بود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.