اعلام اسامی نهایی لیست خدمت برای شورای شهر تهران

اسامی نهایی لیست خدمت برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد.

اعلام لیست نهایی لیست خدمت برای شورای شهر تهران + اسامی
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر اسلامی تهران در نشست خبری لیست خدمت که امروز در محل پل طبیعت برگزار شد اظهار داشت: به رقم همه کاستی‌ها که از جهت اعتبارات، بودجه، همکاری‌ها و ایراداتی که خودمان داشتیم امروز شاهد تحولات خوبی در شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر بار بزرگی را از دوش دولت برداشت، امروز در همه مناطق تهران شاهد تحولات چشم‌گیری هستیم و نباید چشممان را بر روی این تحولات ببندیم.

چمران افزود: ما اصرار به خیلی خوب بودن نداریم اما اگر منصفانه نگاه کنیم می‌بینیم که امروز تحرک و تحول خوبی را در تهران احساس می‌کنیم.

رئیس شورای شهر اسلامی تهران ادامه داد: آنچه که انجام شده هنوز شایسته مردم خوبمان نیست، اما قابل قیاس هم با سیستم‌های قبلی نخواهد بود، ما برای انتخاب مردم احترام و ارزش قائلیم و آن را ارج می‌نهیم.

وی تصریح کرد: این آرزو را داریم که شورای شهری به دور از مسائل جناحی و سیاسی داشته باشیم و اعضای آن تخصصی، عالمانه و با برنامه‌ریزی درست کار را پیش ببرند.

چمران به شورای اول اشاره کرد و در این مورد گفت: شورای اول متأسفانه خاطره مناسبی را در ذهن مردم ایجاد نکرد، اما امروز شورای شهر به شورایی کارآمد تبدیل شده که مقام معظم رهبری هم در این مورد فرمودند رایحه خوش خدمت در شهر احساس می‌شود.

رئیس شورای شهر اسلامی تهران با بیان اینکه برای تدوین لیست خدمت نشست‌های فراوانی را با احزاب و گروه‌های مختلف برگزار کردیم، گفت: بعضی از احزاب همکاری‌های دقیق و دقیق‌تر و بعضی‌ دیگر هم همکاری داشتند اما ما در نهایت نتیجه‌گیری کردیم و امیدواریم این نتیجه که همان لیست خدمت است، بتواند به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: ما از نظر جمعی و افکار عمومی در جهت تدوین لیست استفاده کردیم برخی از دوستانمان راضی نیستند و ممکن است راضی هم نشوند و حتی خدایی ناکرده راه دیگری بروند اما تصمیم‌گیری نهایی بر اساس فکر جمعی انجام شده است.

در ادامه مهدی چمران در نشست خبری لیست خدمت اعضای این لیست را برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که به شرح ذیل است:
 
مهدی چمران، پرویز سروری، تقی پور، حبیب کاشانی، اقبال شاکری، حمزه شکیب، مرتضی طلایی، حجت الاسلام و المسلمین ناصحی، سید علی ریاض، محسن پیرهادی، حجت‌الاسلام قاسمیان، بابک نگاه داری، ابوالفضل قناعتی، علیرضا دبیر، الهه راستگو، سوده نجفی، زهره السادات لاجوردی، مجتبی شاکری، هادی ذاکری، مهدی اقراریان و جلال ملکی.   

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.