سپاهان و کرانچار به مشکل خوردند

قرارداد کرانچار با سپاهان به علت اختلافات طرفین هنوز امضا نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که چند روز پیش سایت باشگاه سپاهان از عقد قرارداد 2 ساله با کرانچار خبر داد اما قرارداد این مربی به علت اختلافات میان طرفین هنوز امضا نشده است و به صورت شفاهی توافقاتی صورت گرفته است. 

گفته می شود اختلافات در خصوص دستمزد مالی و لیست بازیکنان مدنظر کرانچار باعث شده که قرارداد این مربی کروات هنوز به امضا نرسد و به روزهای آینده موکول شود. 

موضوع نبستن قرارداد نهایی کرانچار با باشگاه سپاهان باعث شد تا نظر مسئولان این تیم را جویا شویم. 

مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان درباره این مطلب گفت: توافقات کامل با کرانچار صورت گرفته است اما هنوز قرارداد نهایی به امضا نرسیده است. به هر حال طی روزهای آینده قرارداد کرانچار نهایی می شود. 

وی درباره اینکه اختلافات باعث به امضا نرسیدن قرارداد کرانچار شده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و کرانچار با مسئولان باشگاه به توافقات نهایی رسیده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره لیست ورودی و خروجی تصریح کرد: کرانچار روز گذشته لیست ورودی و خروجی را به باشگاه تحویل داده است تا مسئولان باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر کرانچار اقدامات لازم را انجام بدهند. 

محمد رضا چلنگر مترجم کرانچار نیز درباره این مطلب گفت: این موضوع طبیعی است که زمان عقد قرارداد نهایی طول بکشد و مشکلی درباره قرارداد کرانچار با سپاهان وجود ندارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: اختلافاتی در جزئیات قرارداد کرانچار با باشگاه سپاهان از جمله بحث مرخصی، پاداش و جریمه وجود دارد که به زودی برطرف می شود. همچنین اختلافات مالی کرانچار با باشگاه سپاهان صحت ندارد و آنها در همه موارد توافقات شفاهی را انجام دادند و با حل اختلافات قرارداد به زودی نهایی می شود.

کرانچار بیان کرد: کرانچار بعد از عقد قرارداد نهایی با سپاهان لیست ورودی و خروجی اش را می دهد تا باشگاه نسبت به جذب بازیکنان مدنظر کرانچار اقدام کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کرانچار به محض ارائه لیست ورودی و خروجی باشگاه سپاهان راهی کشور کرواسی می شود تا در کنار خانواده تعطیلات را بگذراند. 

به هر حال باید دید قرارداد کرانچار چه زمانی امضا می شود و این مربی فعالیتش را در سپاهان ادامه می دهد. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار