سرمربی تیم ملی جودو نابینایان: حریف اصلی ما تیم جمهوری آذربایجان است

یوسف زاده گفت: جودوکاران تیم جمهوری آذربایجان دارنده مدال پارالمپیک هستند و از حریفان اصلی تیم ما محسوب می شوند.

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی جودو بیان کرد: از قبل عید تا اعزام 5 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و هر سه جودوکار تیم تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: کشورهای حاضر در این رقابت ها در رشته جودو بسیار قوی هستند و تیم جمهوری آذربایجان که در پارالمپیک موفق به کسب مدال شده است از حریفان اصلی ما محسوب می شود.

یوسف زاده افزود: تیم ملی با ترکیب سه ورزشکار به این پیکارها اعزام می شود که در وزن ۷۳ – کیلوگرم مهدی برجلو از تهران، ۹۰ – کیلوگرم محمدعلی شنانی از خوزستان و ۱۰۰ + کیلوگرم احسان موسی نژاد از مازندران ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می دهند. که تیم های حاضر در این مسابقات در این اوزان ورزشکاران قدرتمندی دارند.

سرمربی تیم ملی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم در این رقابت ها موفق به کسب یک مدال شویم و هر سه ملی پوش ما می توانند در اوزان خود به موفقیت برسند.

وی تصریح کرد: به دلیل تغییر در کلاسبندی ها ملی پوشان تغییر می کنند و این موضوع  آمادگی تیم را کاهش می دهد. در این مسابقات نفراتی را که در پارالمپیک حضور داشتند در اختیار نداریم و همین امر باعث می شود ملی پوشان با تجربه کمی وارد رقابت ها شوند.

یوسف زاده اظهار داشت: تیم ما بلافاصله پس از مسابقات کشورهای اسلامی راهی رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان می شود و نفراتی که در بازی های کشورهای اسلامی حضور ندارند تا پایان این مسابقات تمرینات خود را ادامه می دهند و با ترکیبی کامل در ازبکستان حاضر می شویم.

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان در پایان خاطر نشان کرد: کسب مدال در رشته های انفرادی کار سختی است اما همه تلاشمان را برای دریافت نتیجه مطلوب می کنیم تا با دست پر به کشور برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار