ساری؛

معرفی نفرات و تیم های برتر جشنواره فرهنگی ورزشی کم توانان ذهنی کشور

نفرات و تیم های برتر دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کم توانان ذهنی با هوشی میانی زیر 30 سال کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این جشنواره که به مدت 5 روز از 16 تا 20 اردیبهشت که در شهرستان بابلسر برگزار شد، 350 ورزشکار مربی و همراه از 17 استان کشور در 5 رشته ورزشی فوتسال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دوومیدانی و شنا در اردوگاه شهید عظیمی، سالن های ورزشی سرداران شهید نوبخت و مرحوم مجدآرا بهنمیر و استخر غدیر با هم رقابت کردند.

در مسابقات تنیس روی میز، فرزاد چراغی از اردبیل مقام اول را کسب کرد. حبیب اله بهابادی از از گلستان دوم شد و سیروان بربار از کردستان و مبین مدائن زاده از کرمان هم مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

رضا قنبری از مازندران در مسابقات آمادگی جسمانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. سید محمد علمدار از خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و فرشاد شجاعی راد از کرمان سوم شد.

در مسابقات شنا علی اکبر بحری از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت. مرتضی پور حضرتی از اردبیل رتبه دوم را به دست آورد و ابوالفضل خلیلیان شرکت کننده خراسان رضوی پس از وی به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات دوومیدانی جشنواره فرهنگی ورزشی کم توانان ذهنی کشور در سه ماده 60 متر، 400 متر و 1500 متر برگزار شد. در ماده 60 متر غلامرضا نوروزی از فارس زودتر از نزدیکترین تعقیب کنندگانش، مهدی کر از گلستان و سجاد قلی زاده از خراسان رضوی از خط پایان گذشت.

در مسابقات فوتسال کم توانان ذهنی با هوشی میانی قهرمانی کشور، 16 تیم به صورت دوره ای مصاف هم رفتند که تیم خوزستان موفق شد در فینال 3 بر1 اردبیل را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. گلستان هم در دیدار رده بندی و در ضربات پنالتی 11 بر 10 کرمان را از پیش رو بردارد و مقام سوم را کسب کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.