سمنان;

اعزام بانوان سمنانی به اردوی تیم ملی بدمینتون

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت: چهار بدمینتون‌باز دختر سمنانی به اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی مؤذن رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت : برنامه‌های متنوعی را در حوزه ورزش بدمینتون استان در سال ۹۶ در دستور کار داریم؛ اعزام به اردوهای آمادگی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

وی با اشاره به دعوت از چهار بدمینتون‌باز دختر سمنانی به اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان تصریح کرد: دختران بدمینتون‌باز نوجوان و جوان سمنانی هفته آینده در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

مؤذن با تأکید بر اینکه پنج بدمینتون‌باز بانوی بزرگسال سمنانی هم به اردوی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون بانوان دعوت شده‌اند، اضافه کرد: این اعزام هم در آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: الناز فیض‌منش، فاطمه سروقدی، مهلا نامجو، صفورا زمانلو و پگاه کامرانی عصر روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ فدراسیون حضور به هم خواهند رساند.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون بدمینتون در ۲۹ فروردین‌ماه تصریح کرد: طبق تقویم فدراسیون، برنامه‌های هیأت بدمینتون استان سمنان هم بسته شده است.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آموزشی ما برگزاری کلاس مربیگری درجه سه برای بانوان بود، اضافه کرد: این کلاس با حضور ۲۰ مربی بانوی سمنانی برگزار شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.