تبریز؛

تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی اعتکاف در آذربایجان شرقی

از خادمان و عوامل اجرایی اعتکاف در آذربایجان شرقی در مراسمی تجلیل شد.

تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی اعتکاف در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم از اعتکاف به عنوان  سنتی حسنه و سپر بلا یاد کرد .
 آیت الله مجتهد شبستری با تاکید براینکه درکنار تجهیزات نظامی و موشک ، تقویت باورهای اسلامی و ترویج ارزش ها از اهمیت بالایی برخوردار است ، گفت: عبادت و دعا می تواند بسیاری از آسیب ها و توطئه های دشمنان اسلام  را دفع کند.
وی با اشاره به اینکه امسال استقبال جوانان از مراسم معنوی اعتکاف امسال بسیار مشهود بود ، افزود: این اقبال عمومی مخصوصا حضور جوانان در سنت حسنه اعتکاف ضامن سلامت جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی غرب است و باید بر بیشتر شدن این علاقه مندی در سال های آینده تلاش شود.
امام جمعه تبریز در تشریح فضیلت های اعتکاف گفت : این سنت حسنه ضمن خودسازی ، برای ترغیب بیش از پیش جوانان در برنامه های مذهبی  بسیار موثر است و باید در اواخر ماه مبارک رمضان نیز برگزار شود که از بهترین اعمال در این ماه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نقش رسانه ملی و استانی را در ترویج ارزش های اسلامی و فرهنگ اسلام ناب محمدی مهم دانست و ابراز امید واری کرد فعالیت ها و اقدامات شبکه استانی سهند در انعکاس برنامه های فرهنگی و مذهبی بیش از پیش گسترش یابد .
وی با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری  از نامزدها خواست به جای پرداختن به موضوعات بی ارزش برای حل مشکلات مردم برنامه های خود را بیان کنند چرا که بیان مطالب دشمن شاد کن نتیجه ای نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی می شود، افزود: مردم بار دیگر با حضور گسترده در این انتخابات ضمن تقویت امنیت کشور توطئه های دشمنان اسلام را رفع خواهند کرد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار