نیمه نهایی لیگ اروپا

منچستریونایتد - سلتاویگو، لیون - آژاکس/نبرد برای رسیدن به استکهلم

هر دو مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت 23 و 35 دقیقه به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هر دو مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت 23 و 35 دقیقه  به طور همزمان برگزار می شود. منچستریونایتد که بازی رفت را یک بر صفر از سلتاویگو برده در اولدترافورد میزبان این تیم است و در دیگر مسابقه تیم لیون که در آمستردام با نتیجه چهار بر یک از آژاکس شکست خورد میزبان این تیم هلندی خواهد بود.
 
 منچستریونایتد - سلتاویگو، لیون - آژاکس/نبرد برای رسیدن به استکهلم
 
منچستریونایتد - سلتایوگو
 
مورینیو به طور کامل از لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده قطع امید کرده و حتی در بازی حساس این هفته مقابل آرسنال با تیم دومش به میدان رفت تا تیمش برای بازی با سلتاویگو آماده باشد. آقای خاص ریسک بزرگی کرد و تنها هدفش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای سال آینده را قهرمانی در لیگ اروپا دانست.
 
 گل رشفورد از روی ضربه ایستگاهی برای پیروزی شیاطین سرخ در بازی رفت کافی بود تا حالا این تیم با اطمینان خاطر خوبی به این مسابقه بیاید.
 
 مورینیو احتمالا بازهم از رومرو در درون دروازه استفاده خواهد کرد و والنسیا، بایی، بلیند و پوگبا نیز پس از استراحت در بازی مقابل آرسنال، در این بازی در ترکیب اصلی خواهند بود. مورینیو برای این بازی، زلاتان، روخو، شاو، فوسو منساه و اشلی یانگ را در اختیار نخواهد داشت.

در سوی دیگر میدان اما سلتاویگو که اولین بار در نیمه‌نهایی یک تورنمنت معتبر اروپایی حضور دارد، پس از نمایش ناامیدکننده در خانه مقابل منچستریونایتد، حالا باید عملکردی عالی در اولدترافورد ارائه کند تا بتواند شانسی برای صعود داشته باشد. این تیم اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده ودر ۵ بازی اخیرش شکست خورده است. هرچند مربی این تیم به اکثر بازیکنان اصلی خود در این بازی‌ها استراحت داده است، ولی بازهم به نظر می‌رسد تا حدی این تیم فرم خوبش را از دست داده است. این تیم به جز جوزپه روسی مصدوم مهمی ندارد. مربی سلتاویگو گفته بود تیمش تفاوتی بین بازی خانگی و بیرون از خانه قائل نیست و معتقد است تیمش به دنبال شکست منچستریونایتد خواهد بود.
 
 اکثر بازیکنان تیم اسپانیایی در دیدار رفت، کم‌فروغ ظاهر شدند، اما شاید یاگو آسپاسی که در این فصل 24 گل برای سلتاویگو به ثمر رسانده است، بتواند در آخرین فرصت شاگردان بریتزو باشد.
 
 منچستریونایتد - سلتاویگو، لیون - آژاکس/نبرد برای رسیدن به استکهلم
 
لیون - آژاکس
 
تیم آژاکس در بازی رفت در آمستردام تقریبا کار را تمام کرد و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و حالا شاگردان جنسیو به یک معجزه در زمین خودشان احتیاج دارند تا به فینال برسند.
 
 در تیم آژاکس، نیک فیرگور و جوئل فلتمن که به دلیل محرومیت بازی رفت را از دست داده بودند، می توانند بار دیگر به ترکیب این تیم بازگردند. با بازگشت این دو بازیکن، پیتر بوش می تواند ترکیب تیمش را تغییر بدهند هر چند که انتظار می رود این مربی با ترکیب مشابه دیدار رفت، پا به میدان بازی بگذارد. همچنین حضور دالی سینکگراون در این دیدار، در هاله از ابهام قرار گرفته است و همچنان مشخص نیست که این بازیکن می تواند برای تیمش به میدان برود یا خیر.
 
 منچستریونایتد - سلتاویگو، لیون - آژاکس/نبرد برای رسیدن به استکهلم
 
 در تیم لیون، الکساندر لاکازت هنوز به بهترین فرمش نرسیده است اما برونو ژنسیو برای جبران نتیجه 1-4 که در دیدار رفت رقم خورد، به احتمال بسیار زیاد این بازیکن را در ترکیب تیمش قرار می دهد. حضور کورنتین تولسیو، ماپو یانگا امبیوا و دیاخابی به دلیل مصدومیت، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. همچنین ممفیس دیپای نیز نمی تواند به دلیل مقررات یوفا، لیون را همراهی کند.
 
منچستریونایتد - سلتاویگو، لیون - آژاکس/نبرد برای رسیدن به استکهلم

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار