رئیس ستاد تبلیغاتی بانوان حجت الاسلام روحانی :

تکرار حماسه 2 خرداد در 29 اردیبهشت

رئیس ستاد تبلیغاتی بانوان حجت الاسلام روحانی در گناوه گفت: با حضور پرشور مردم بخصوص جوانان در 29 اردیبهشت ماه یک بار دیگر حماسه 2 خرداد 92 در راستای اصلاح طلبی رقم خواهد خورد.

تکرار حماسه 2 خرداد در 29 اردیبهشت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده سراجی روز پنجشنبه در آیین گشایش ستاد جوانان حجت الاسلام روحانی در گناوه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در طول 4 سال گذشته به موفقیت و دستاوردهای شگرفی نایل و کشور را از جنگ و تحریم نجات داد، اظهار داشت: توجه دولت یازدهم به نیازهای جوانان، افزایش سمن ها، بهره مندی از فضای مجازی به عنوان تریبون آزاد و بدون محدودیت از دیگر خدمات و دستاوردهای دولت یازدهم است که در استعداد و بارور کردن جوانان نقش مهمی ایفا کرد.
 
وی افزود: دولت دکتر روحانی تلاش وافری برای حل مشکل اشتغال و بیکاری نمود و با انتخاب ایشان در 29 اردیبهشت قدم های مبارکی برای جامعه بخصوص جوانان برداشته می شود.

یک فعال سیاسی و حامی روحانی نیز گفت: دکتر روحانی و تیم ایشان با تدبیر و عقلانیت در عرصه های بین المللی برای کشور دستاوردهای زیادی بدست آوردند که به فرجام رسیدن برجام، تنش زدایی، ارتباط با دنیا و برداشتن تحریم ها نمونه ای از آن است.

فرهاد سرخوش پور افزود: دولت یازدهم با تیم دیپلماسی قوی در برابر قدرت های جهانی توانست برجام را به فرجام رسانده و از این دستاورد ، امتیازهای خوبی نصیب کشور و نظام کند.
 
در این آیین برنامه های شاد و متنوعی به مناسبت روز جوان اجرا شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.