قزوین؛

بازدید مدیران صداوسیما از شرکت شیشه دارویی رازی قزوین

مدیرکل، قائم مقام، معاونان و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز قزوین از شرکت شیشه دارویی رازی قزوین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دراین بازدید معصومی فر مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های این شرکت در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال ، آمادگی این مرکز را برای انعکاس این توانمندی ها در رسانه اعلام کرد.
 
 
 
 معصومی فر گفت: شرکت شیشه دارویی رازی قزوین یکی از واحدهای تولیدی موفق استان است که در طراز واحدهای ملی و بین المللی فعالیت می کند و این ظرفیت می تواند بعنوان نمونه ی موفقی از مدیریت جهادی، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در رسانه منعکس شود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین با اشاره به سیاست های رسانه در زمینه معرفی مصادیق و نمونه های موفق اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست رسانه ی ملی و استانی در تبیین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال، تولید مستندهای فاخر و برنامه هایی از این دست است که مخاطب را بیش از پیش با ظرفیت های داخلی و بومی آشنا می کند.
 
 قصابیان مدیر شرکت شیشه دارویی رازی قزوین هم با قدردانی از توجه صداوسیمای مرکز قزوین به حوزه ی تولید و صنعت ابراز امیدواری کرد این عامل موجب انگیزه ی بیشتر صنعتگران و تولید کنندگان شود.
 
بازدید مدیران صداوسیما از شرکت شیشه دارویی رازی قزوین 
 
 قصابیان همچنین با اهدای لوح سپاسی از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین برای  تولید مستند «آبگینه و سنگ» تجلیل کرد.
 
صدا و سیمای مرکز قزوین پارسال مستندی با عنوان «آبگینه و سنگ» تولید کرد که این مستند نگاهی اجمالی به توانمندی های شرکت شیشه دارویی رازی قزوین داشت و بدلیل کیفیت پرداختن موضوع و پژوهش ممتازش، در طراز مستندهای فاخر رسانه ی ملی قرار گرفت و بارها از شبکه های سراسری و استانی پخش شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار