مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم خبر داد؛

افزایش ۸.۵ درصدی مصرف برق در استان قم

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: مصرف برق استان ازلحاظ حجمی در سال گذشته ۸ و نیم درصد افزایش‌یافته است که ناشی از مصارف خانگی، خدماتی و صنعتی بوده است.

افزایش ۸.۵ درصدی مصرف برق در استان قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید آوری فرد ظهر امروز در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم بازتعریف وظایف بین دستگاه‌های اجرایی و ستادی اظهار داشت: این کار به‌منظور حذف موازی کاری‌ها و جلوگیری از خالی ماندن وظایف در بسیاری از دستگاه‌ها انجام می‌گیرد.
 
مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم بابیان اینکه 4 دستگاه در زمینهٔ اشتغال وظایف حاکمیتی و هماهنگی دارند، گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته مقرر شد وظایف دستگاه‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی عملیاتی و اجرایی شود.
 
وی بابیان اینکه عمده‌ترین محور برنامه‌ها ترویج و مصرف کالای ایرانی است، افزود: ایجاد کلینیک صنعتی و بهره‌وری در تولید یکی دیگر از برنامه‌ها است، همچنین راه‌اندازی واحدهای تعطیل و افزایش راندمان واحدهای نیمه تعطیل در دستور کار قرار دارد.
 
آوری فرد ادامه داد: رصد وضعیت اشتغال و تأمین آموزش‌های موردنیاز بخش اقتصاد، اشتغال زنان فارغ‌التحصیل، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، تکمیل طرح‌ها ، اولویت‌دهی به تأمین بخش زیرساخت‌های بخش اقتصادی،  به‌روزرسانی سرمایه‌های بخش استان ، تعیین انواع حمایت‌ها از اولویت برنامه‌هایی که در استان تعیین می‌کنند، استفاده از منابع بهینه بانکی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، برنامه‌هایی است که به دستگاه‌ها داده‌شده و منتظر آن هستیم که وزارت خانه‌ها نیز برنامه‌های عملیاتی خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه ارائه کند.
 
مدیرکل امور اقتصادی استاندار قم بابیان اینکه مصرف برق استان ازلحاظ حجمی در سال گذشته 8 و نیم درصد  افزایش‌یافته که ناشی از مصارف خانگی، خدماتی و صنعتی بوده است، گفت: مصرف برق در بخش صنعت 19 و نیم درصد افزایش‌یافته است، و این علامت، فعالیت بیشتر واحدها در بخش صنعت است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار