آذربایجانی‌ها مسلک خود را گم نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: کانون ادبی فرهنگسرای حاجی پیرلو شهرداری ارومیه اتفاق مبارکی در فضای ادبی شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در کانون شعر و موسیقی فرهنگسرای حاجی پیرلو و در جشن نیمه شعبان این کانون گفت: حمایت از کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو را مدنظر قرار داده ایم و خواهان این هستیم کانون حاضر بستری برای حفظ و گسترش ادبیات و موسیقی خودمان باشد.

احد یوسفی توجه به برگزاری جلسات هفتگی این کانون و استقبال هنرمندان از آن اظهار کرد: آن قدر از حضور در این جمع خوشحالم که قابل وصف نیست و تشکیل این کانون اتفاق مبارکی در فضای هنری شهر است که امیدوارم بتوانیم گسترش و رونق بیشتر کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو را شاهد باشیم.

وی که در جشن نیمه شعبان کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو حضور یافته بود، افزود: بسیار خوشحالم که در مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و در فرهنگسرای حاجی پیرلو و در سایه مدیریت جناب اسدی توفیق پیدا کردیم اینجا جمع شویم و دیداری نیز با هنرمندان گرامی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: قطعا فکرمان این خواهد بود که این کانون نه تن‌ها در این فرهنگسرا بلکه در فرهنگسراهایی که به تعداد ۱۱ عدد در نقاط مختلف شهرمان قرار دارد جلساتی داشته باشند تا مردم نقاط مختلف شهر از این ظرفیت فوق العاده بهره‌مند شوند.

یوسفی ادامه داد: شاهد هستیم خانم ها، آقایان، جوانان و پیشکسوتان در یک فضای صمیمی گردهم آمده اند و حضور پرشور جوانان در کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو حاکی از آن است جوانان این شهر ارزش‌های خودشان را گم نکرده اند و این برخلاف برخی ادعاهاست.

وی تصریح کرد: این جمع‌ها ثابت می‌کند که آذربایجانی‌ها و ارومیه ای‌ها مرام و مسلک خود را گم نکرده و گم نمی‌کنند و پشتیبان ادبیات و هنر بومی خود بوده و خواهند بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تأکید کرد: حمایت از کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو را مدنظر قرار داده ایم و خواهان این هستیم کانون حاضر بستری برای حفظ و گسترش ادبیات و موسیقی خودمان باشد و امیدوارم بتوانیم این هنر را از وضعیت فعلی هم بیشتر به رخ بکشانیم، آنطور که شایسته آذربایجان و ایران اسلامی است.

کانون شعر و موسیقی فرهنگسرای حاجی پیرلو در محل این فرهنگسرا واقع در خیابان شهید محمدزاده (منطقه حاجی پیرلو) روبروی پارک ارغوان تشکیل شده ودر مدت سه هفته گذشته ۵۰ نفر از هنرمندان رشته‌های شعر، نویسندگی و آشیقی در آن ثبت نام و به عضویت کانون درآمده اند و جلسات هفتگی آن با حضور بیش از ۵۰ نفری هنرمندان برگزار می‌شود.

حضور نمایندگانی از هنرمندان شهرستان نقده و درخواست همکاری با انجمن‌های ادبی و هنری شهر نقده از جمله نکات شاخص و بارز جشن نیمه شعبان کانون شعر و موسیقی حاجی پیرلو بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.