تمدید اعتصاب کارگران شرکت توتال فرانسه

اتحادیه فرانسوی «نیروی کارگران» از ادامه اعتصاب کارگران پالایشگاه شرکت نفتی توتال فرانسه در جنوب شهر لیون به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

تمدید اعتصاب کارگران یکی از پالایشگاه‌های شرکت توتال فرانسهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، اتحادیه فرانسوی «نیروی کارگران» روز پنج‌شنبه از ادامه اعتصاب کارگران پالایشگاه شرکت نفتی توتال در منطقه فیزن در جنوب شهر لیون به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

یکی از مسئولان اتحادیه نیروی کارگران (FO) گفت این اتحادیه اکنون، علاوه بر مطالبات قبلی خود، خواستار برکناری دو نفر از مدیران این سایت است.

از جمعه گذشته پس از آنکه مذاکرات اتحادیه نیروی کارگران با مدیریت این پالایشگاه در مورد حقوق و مزایا و مسائل دیگر به نتیجه نرسید، حدود 190 کارگر از 600 کارگر پالایشگاه فیزن به درخواست این اتحادیه، اعتصاب خود را آغاز کردند. مذاکرات دو طرف همچنان ادامه دارد، اما تا این لحظه به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

تولید  این پالایشگاه در بخش فیزن که  117 هزار بشکه در روز است، از جمعه گذشته به تدریج متوقف شده است. 

یک سخنگوی شرکت توتال تمدید این اعتصاب را تأیید کرده است. توقف و تولید مجدد یک پالایشگاه چند روز طول می کشد. شرکت توتال اعلام کرده است احتمال کمبود بنزین مرتبط با اعتصاب در پالایشگاه فیزن وجود ندارد؛ زیرا این شرکت، نیاز مشتری‌ها را از طریق پالایشگاه‌های دیگر تأمین خواهد کرد.

توتال که بزرگترین پالایشگر در سطح اروپا محسوب می شود، دارای پنج پالایشگاه در سراسر فرانسه است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار