زنجان؛

اخلاق مداری مهم ترین ویژگی کاندیداها است

خطیب نماز جمعه ی زنجان گفت: اخلاق مداری یکی از موضوعات مهمی است که کاندیدها باید واقف بدان بلاشند چراکه مردم آگاه و فهمیم هستند و این موضوعات را بخوبی رصد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان در خبطه های نماز جمعه امروز با اشاره به منویات رهبری در رابطه با انتخابات پیش رو گفت: اخلاق مداری یکی از موضوعات مهمی است که کاندیدها باید واقف بدان بلاشند چراکه مردم آگاه و فهمیم هستند و این موضوعات را بخوبی رصد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: مشارکت مردم و حمایتشان از انقلاب اسلامی، اقتدار سیاسی کشور، مایوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی نتایج انتخابات است.

وی افزود: مردم سالاری در انتخابات بسیار مهم است چرا که در جامعه مردم سالار مردم سرنوشت‌ساز هستند که این یکی از مسائل شرکت در انتخابات است.

خطیب نماز جمعه ی زنجان با اشاره به ه فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ اظهار کرد: هلال احمر در ایران باهدف جهانی مقابله با حوادث‌ از جمله سیل، زلزله و غیره مشغول به فعالیت است که خوشبختانه این نهاد در استان زنجان نیز از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان خاطر نشان کرد: نباید از نیرو های جوان کشور غافل بود بلکه باید به جوانان انقلابی و مخلص برای سازندگی میدان داد تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی میکند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: در روز 29 اردیبهشت حضور گسترده ی مردم در پای صندوق های رای اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.