نشانه گیری دشمنان به اصل مبانی دینی ابن بار با سند 2030

دشمنان با سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری خیانت به رأی مردم را نمی‌پذیرند و مقابل فتنه‌گران می‌ایستند و مقابله می‌کنند گفت: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و امیدواریم شاهد مشارکت 85 درصدی در کشور باشیم.

وی با انتقاد از امضای سند 2030 از سوی دولت، افزود: می‌گویند این سند الزام‌آور نیست اما قرارداد 2030 را با فشار و تهدید برای ایران اسلامی اجبار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ازبین بردن ارزش‌های دینی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان با سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند و قبول همجنس‌بازی در سند 2030 شرم‌آور است.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) گفت: با ظهور مهدی موعود پرچم عدالت، صلح پایدار و رحمت حق تعالی در همه عالم برافراشته می شود.

وی به در پیش بودن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: انتخابات یک مساله فراجناحی است که همه اقشار و گروه ها برای تعیین سرنوشت کشور در این آزمون شرکت می کنند.

وی مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را سبب یاس و ناامیدی دشمنان اعلام کرد وگفت : پرهیز از تخریب، رعایت حریم اخلاق و توجه به اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت برنامه های کاندیداها باشد.

وی همچنین با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور را مدیون امنیت پایداری دانست که فرزندران گمنام این مرز و بوم و کارکنان خدوم اطلاعات برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار