یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

«تاریخ انقلاب» پرفروش شد

تاریخ انقلاب در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرفروش شد.

عباس صادقی مسئول غرفه موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیشتر کتاب‌های پرفروش موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حوزه تاریخی و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نوشته شده‌اند. از کتاب‌های پرفروش این انتشاراتی در حوزه تاریخ می‌توان به تاریخ انقلاب در ده جلد و تاریخ مشروطه و نقش روشنفکران در تاریخ معاصر اشاره کرد. این کتاب‌ها توسط جمعی از نویسندگان این موسسه نوشته شده است.
 
وی افزود: مجموعه 7 جلدی «زمانه‌ات را بشناس» و «چگونه مدیریت کنیم» از کتاب‌های موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت است که توسط جمعی از نویسندگان این موسسه نوشته شده است و به بیان دیدگاه‌های مقام معظم رهبری می‌پردازد. این کتاب‌ها نیز در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی، کتاب تهران پرفروش شد. 

مسئول غرفه موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با اشاره به استقبال نسبتا خوب از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کم‌کم مکان شهر آفتاب در بین مردم جا می‌افتد و به عنوان یک مکان فرهنگی معرفی می‌شود. باید جوانان را به کتابخوانی علاقه‌مند کرد و تسهیلاتی برای ناشرین و علاقه‌مندان به کتاب ایجاد کنیم تا شاهد استقبال و خرید بیشتر از سوی علاقه‌مندان به کتاب باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار