کرمانشاه؛

حضور آهانه مردم در انتخابات به اقتدار ایران اسلامی می افزاید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور آهانه مردم در انتخابات به اقتدار ایران اسلامی می افزاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی در دنیا زبانزد است و حتی دشمنان نیز به آن اذعان دارند و حضور آگاهانه و حداکثری مردم به این اقتدار و شوکت می افزاید.

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره و با بیان اینکه ایشان از ابتدای امسال تقریبا در تمامی سخنرانی ها خود به مساله انتخابات اشاره کرده اند، افزود: معظم له در دیدار اخیرشان با جامعه فرهنگیان و معلمان کشور و همچنین دانشجویان دانشکده افسری امام حسین (ع) نیز بار دیگر بر حضور پرشور و حداکثری مردم در این عرصه مهم تاکید داشتند.
آیت الله علما گفت: رهبر فرزانه انقلاب از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواسته اند که نگاهشان اقتصادی و برای بهبود وضع معیشتی مردم برنامه مشخصی داشته باشند و آن را به مردم اعلام کنند.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز، یادآوری کرد: خود رهبر انقلاب نیز در چند سال اخیر مدام شعار سال را بر مبنای مسائل اقتصادی نامگذاری کرده اند تا توجه مسئولان کشور به این موضوع مهم بیش از پیش جلب شود.
وی تاکید کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، نگاه نامزدهای ریاست جمهوری باید به فقرا و ضعفا و حل مشکلات آن ها باشد چرا که امام راحل (ره) نیز فریادشان برای مستضعفان و رفع گرفتاری آن ها بود.
آیت الله علما تصریح کرد: یکی دیگر از تاکیدات رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، مراقبت نسبت به گفتارشان در برنامه های تبلیغاتی است که اظهارات آن ها سبب ایجاد تفرقه در بین اقوام و مذاهب مختلف کشور نشود.
وی گفت: دشمن امروز بیش از هر چیز دیگری به دنبال سوء استفاده از اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری به منظور ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم و بخصوص مذاهب و اقوام مختلف است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد رهبر معظم انقلاب از پذیرش سند 2030 یونسکو اشاره و اظهار کرد: معظم له انتقاد شدید داشتند که چرا این سند که توسط بیگانگان نوشته شده است باید در ایران به مرحله اجرا درآید.
آیت الله علما با بی شرمانه خواندن بندهایی از این سند و اینکه خطبه های نماز جمعه جای مطرح کردن آن ها نیست، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اجرای این سند در کشور جایز نیست و مسئولان دولتی باید بدانند جای چنین سندهایی در ایران نیست.
وی گفت: ما انقلاب کردیم که متکی به خود باشیم و خودمان برای پیشرفت و توسعه کشور و انقلاب و نظام برنامه ریزی کنیم نه اینکه چشممان به یونسکو باشد و برنامه های آن ها را پیاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یکسال است که در حصوص بحث نفوذ دشمن هشدار می دهند و وجود چنین اسنادی در کشور همان نفوذی است که پیشتر مقام معظم رهبری هشدار آن را داده بودند.
آیت الله علما در خطبه اول نماز جمعه نیز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: مساله مهدویت و ظهور منجی مورد قبول تمام ادیان رسمی جهان است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار