آیت الله دری در نمازجمعه اراک:

حضورگسترده مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درنمازجمعه اراک گفت:حضورگسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمنان راخنثی می کند.

       به گزار شگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه های امروز نماز جمعه اراک بابیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از عناصر سیاسی خود فروخته داخلی در صدد ایجاد تفرقه و توطئه پراکنی در جریان انتخابات پیش رو هستندگفت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی باید ضمن حضور پر شور و گسترده در انتخابات،  توطئه های دشمنان راخنثی کنند.
آیت الله دری افزود: دشمنان با نفوذ بر برخی از جریان های سیاسی در صدد تکرار فتنه 88 هستند که خنثی سازی این توطئه های دشمنان تنها با هوشیاری و حضور به هنگام مردم محقق می شود. 
وی اضافه کرد: برخی از احزاب سیاسی به دنبال احیاء نمادهای فتنه و زنده کردن افراد و جریان های سیاسی سال 88هستند که دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح باید نسبت به این مسئله حساس هوشیار باشند و اجازه فرصت طلبی به افراد خود فروخته داخلی ندهند.
امام جمعه اراک تصریح کرد: مردم باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز دقت کافی داشته باشند و افرادی را که به دنبال منافع شخصی و جریان خاص هستند را به عنوان نماینده خود انتخاب نکنند.
وی با اشاره به هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)  گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تا کنون از هر ابزاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده اند و حضور به هنگام و مقتدرانه سربازان امام زمان(عج) تا کنون همه توطئه های آنها را خنثی کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی باتبریک میلاد باسعات امام زمان(عج) نیز گفت:  انتظار فرج از بزرگترین فرصت ها است و باید بسترهای ظهور آماده و عقل ها بالغ شود و همگان باید تلاش کنند تا از منتظران واقعی ظهور باشند.
امام جمعه اراک به 26 اردیبهشت و سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر اسراییل هم اشاره کردو گفت: ملت ایران همیشه از این رژیم اشغالگر و کودک کش اعلام انزجار و نفرت کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین فریاد می زند.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مامردم ایران باحضورگسترده وپرشور وبرادرانه وادای دین نسبت به انقلاب ونظام وشهدا وپیروی ازرهبری باردیگر مشت محکمی بردهان امریکا وخاعنان عرب منطقه ورژیم صهیونستی خواهیم زد انشاا...