چالش بزرگ تیم سیاه جامگان؛

بازیکنان سیاه جامگان در آستانه جدایی/ حسینی و خانزاده به دنبال تیم

مسئولان تیم سیاه جامگان با پایان یافتن لیگ شانزدهم با چالشی بزرگ مواجه شده اند.

بازیکنان سیاه جامگان در آستانه جدایی/حسینی و خانزاده به دنبال پیوستن به تیم های دیگربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال سیاه جامگان که توانست با پیروزی در هفته پایانی لیگ برتر مقابل پرسپولیس در لیگ شانزدهم ماندگار شود، اکنون با چالشی بزرگ مواجه شده است.
 
بازیکنانی مانند مسعود همامی، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، وحید عسگری، علی جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، محسن آذرباد، روح الله سیف الهی، گوران یرکوویچ، سالار افراسیابی و محسن آذرباد نفراتی هستند که با پایان یافتن قراردادهای شان در آستانه جدایی از تیم مشکی و قرمز پوش شهر مشهد قرار دارند. 
 
طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه در مشهد مدیران تیم سیاه جامگان به دنبال راهکاری هستند تا با جذب حامیان مالی قدرتمند و استخدام نفرات تاثیر گذار در فصل نقل و انتقالات تابستانی و تمدید قرارداد بازیکنان خود با توپ پُر وارد لیگ هفدهم شوند.
 
همچنین میثم حسینی و محمدرضا خانزاده با توجه به این که چندین بار در طول فصل ساز جدایی کوک کرده بودند و با توجه به وضعیت نامناسب مالی سیاه جامگان احتمالا راهی تیم دیگری خواهند شد.
 
از طرفی هنوز وضعیت سرمربی تیم سیاه جامگان برای فصل جدید مشخص نیست و قرار است در هفته جاری تکلیف نیمکت مربیگری این تیم مشخص شود.
 
حال باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان سیاه جامگان می توانند با فراهم آوردن امکانات لازم میثاقیان را مجاب به ماندن در این تیم کنند یا خیر؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار