شوک جدید، میانه میدان استقلال بحرانی شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نبود 2 هافبک مطرح تیمش با چالشی بزرگ در دیدار با العین رو به رو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به دیدار های تیم ملی جوانان علیرضا منصوریان با پیوستن امید نورافکن به این تیم موافقت کرد اما از سوی دیگر استقلالی ها باید تا یک هفته دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با العین روبه‌رو شوند که نبود نورافکن، می تواند آبی ها با چالش بزرگی مواجه کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به مصدومیتی که گرببانگیر ابراهیمی است همچنین حاضر شده تا نورافکن را در اختیار تیم ملی جوانان قرار دهد. 

البته در این میان فرشید باقری می تواند تا حدودی جای خالی نورافکن را پر کند چرا که او در آخرین بازی‌هایش، نشان داده نسبت به اوایل فصل پیشرفت مناسبی داشته است.

نگرانی اصلی این روز های منصوریان به مصدومیت امید ابراهیمی فرمانده میانه میدان استقلال باز می گردد بازیکنی که احتمال دارد بازی رفت برابر العین را از دست بدهد.

در هر صورت نبود نورافکن و مصدومیت ابراهیمی می تواند بحرانی بزرگ برای آبی‌ها باشد. احتمالا با 2 هافبک مطرح آبی پوشان، کمربند میانی استقلال با فرشید باقری و مجید حسینی بسته می‌شود که فاصله‌ای بسیار زیاد با زوج ابراهیمی و نورافکن دارند.

از طرفی پزشکان استقلال درصدد هستند تا ابراهیمی را به دیدار با العین برسانند تا حداقل یکی از ستاره‌های میانی منصوریان در اولین بازی یک هشتم نهایی آسیا حاضر باشد.

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و العین امارات روز دوشنبه 8 خرداد ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بدون شک منصوریان به شدت پیگیر مصدومیت ابراهیمی است تا او بتواند برای استقلالی ها به میدان برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار