چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی؛

کاراته کا کشورمان راهی فینال بازی های کشورهای اسلامی شد

رزیتا علیپور نماینده کاراته کشورمان با شکست حریفی از ترکیه راهی مرحله فینال شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از بازی های کشورهای اسلامی ملی پوشان کاراته کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
 
رزیتا علیپور نماینده وزن منفی 61 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از پاکستان رفت و موفق شد با نتیجه 6 بر صفر از سد حریف خود عبور کند.وی در ادامه به مصاف دوینا دیا از اندونزی رفت و در حالی که 26 ثانیه تا پایان مبارزه وقت باقی بود با نتیجه 8 بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله با نتیجه یک بر صفر حریفی از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد.
 
نسرین دوستی نماینده وزن منفی 50 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف شرمین سگاران از مالزی رفت و در نهایت توانست با نتیجه 4 بر یک از سد حریف خود عبور کند. وی در دومین مبارزه خود سرونیتا سوکوتندل از اندونزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
 
طراوت خاکسار نماینده وزن منفی 55 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در مبارزه دوم خود حریفی از مالزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به دور نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار