رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا

نیروی‌های نظامی و انتظامی گیلان امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در رشت رژه رفتند.

رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا نیروی‌های نظامی و انتظامی مستقر گیلان با برگزاری صبحگاه مشترک و رژه، قدرت نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی امنیت را بنیان اصلی هر فعالیتی دانست و افزود: توسعه در عرصه‌های مختلف درصورت نبود امنیت امکان پذیر نخواهد بود.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی جایگاه این نیرو را بی بدیل دانست و گفت: توسعه فرهنگی و اجتماعی منوط به وجود نظم و انضباط است.

همچنین در این مراسم سردار اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان نیز نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی ایجاد و ارتقای امنیت دانست و گفت: تامین امنیت بدون تعامل مردم و دیگر دستگاه‌ها امکان پذیر نیست.

وی در ادامه از عملکرد نیروی انتظامی گیلان در ۶ ماهه اول امسال گزارش داد و گفت:عملکرد خوب نیروی انتظامی استان موجب کاهش ۱۳ درصدی انتقادات و شکایات و افزایش ۸ درصدی قدردانی‌های مردم از این نیرو شده است.

تقدیر از خانواده شهید مجتبی ستوده از شهدای نیروی انتظامی، جانباز، فرامرز امینی و آزاده کامل صدق شاکری ایثارگران، ترفیع درجه و قدردانی از جمعی از ماموران پلیس نمونه از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گیلان بود.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت هفته ناجا با برگزاری رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی گیلان

 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.