یزد؛

جلسه هيئت مديره موسسه خيريه و غير انتفاعی تحقيقات سالمندی اردكان

با حضور نماينده مردم اردكان در مجلس شورای اسلامی جلسه هيئت مديره موسسه خيريه دراردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تابش ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اين جلسه خواستار همدلی و همكاری بيشتر اعضای هيئت مديره و مسئولان در جهت سرعت بخشيدن به پروژه مركز تحقيقات سالمندی اردكان شد.

در این جلسه نماينده شهرستان و رئيس هيئت مديره موسسه تحقيقات سالمندی اردكان خواستار موارد ذیل شدند:

1- پيگيری تملك 30 هزار متر مربع زمين مورد نظر از اداره كل راه و شهرسازی در اسرع وقت و نيز پيگيری تملك مابقی زمين به متراژ 70 هزار متر مربع ، از وزارت راه و شهرسازی با توجه به نقشه طراحی شده و پيش بينی های صورت گرفته انجام شود.

 2- در طراحی فضاهای اين مركز حتماً از معماری ايرانی اسلامی استفاده شود.

3- پيگيری جذب اعتبارات ملی از طريق ارائه طرح پيشنهادی از سوی سازمان بهزيستی كشور به سازمان مديريت و برنامه ريزی جهت طرح در هيئت دولت و ارائه لايحه به مجلس شورای اسلامی
4- جهت تسريح در امور و بررسی كارشناسی اوليه هيأتی  5 نفره تشکیل تا هرگونه طرح و پيشنهادی را بررسی كرده و پس تأييد اوليه ، جهت طرح در جلسه هيئت مديره آماده نمايند.

در ادامه دكتر عفتی مدير كل سازمان بهزيستی استان يزد با جمع بندی مباحث ، هدف از تشكيل جلسه را سرعت بخشيدن به امور مركز ، امضاي تفاهم نامه جديد با دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی و رفع مشكلات زمين در نظر گرفته شده برای اجرای اين مركز و همچنين ارائه راهكاری برای استفاده از اعتبارات ملی عنوان كرد. 

عضدزاده رئيس اداره بهزيستی و قائم مقام رئيس هيئت مديره نیز گزارش مختصری در خصوص روند شكل گيری اين مركز و ميزان پيشرفت كار و پروژه هاي پژوهشی در دست اجرا ارائه داد و درپایان دكتر شيخ زاده مشاور طرح به صورت مبسوط مطالبی را در خصوص طرحهای ساختمان مركز به اطلاع حاضران رساند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.