شهرکرد؛

جوانان خواهان عدالت اجتماعی هستند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب، خواهان عدالت اجتماعی هستند.

جوانان خواهان عدالت اجتماعی هستند
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه اعظم شهرکرد گفت: سایه جنگ را حضور مردم و جوانان برومند و مجاهد در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف از سر کشور بر داشت نه یک قرارداد!

وی افزود: اساس مشکلات کشور ناشی از سمت گیری و سیاست گذاری نادرست، چشم امید به بیگانگان و نداشتن نگاه به توان ملت و جوانان است.

رئیسی اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی مردم مشکلات مالی را تحمل کردند، الان هم تحمل می‌کنند، اما تبعیض و فساد اداری را هرگز تحمل نخواهند کرد.

وی تأکید کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب خواهان عدالت اجتماعی هستند که امام (ره) از آن دم زدند و رهبری آن را فریاد می‌کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چرا مردم را از رقیب می‌ترسانید و می‌گویید که اگر این‌ها بیایند در خیابان‌ها دیوار می‌کشند؟ گفت: ما دیواری بین چپاول گران و حقوق مردم می‌کشیم.

رئیسی اضافه کرد: می‌گویند این‌ها می‌خواهند تمام دستاوردهای دولت‌های قبل را به عقب برگردانند، ما می‌گوییم نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود، بلکه تغییر به نفع مردم.

وی افزود: ما می‌خواهیم حرف کارگران و کشاورزان و کسانی که روزنامه و تریبون ندارند و صدایشان شنیده نمی‌شود را به گوش همه برسانیم و بگوییم آیا سزاوار است جامعه ما امروز گرفتار مشکل بیکاری و فقر باشد؟

رئیسی با بیان اینکه برخی به جای پاسخگویی شروع به تهمت زدن می‌کنند ادامه داد: پس از چهار سال معطلی تمام امکانات و نیروی انسانی کشور، از چه سخن می‌گویید؟ این موضوع، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بسیاری را تعطیل و کارگران را با بیکاری مواجه ساخت، کشاورزی را به حاشیه برد و سفره مردم را کوچکتر کرد.

وی با طرح این سؤال که آیا دولت به وعده‌های خود عمل کرده است؟ اضافه کرد: امروز بعد از چهار سال، بهتر از هر چیز صداقت با مردم است، مردم صداقت را خوب می‌فهمند و با شعور و عقل بالا اوضاع را رصد می‌کنند و می‌دانند خدمتگذارانشان چه کسانی هستند؟

رئیسی با تأکید بر اینکه مردم برای خدمتگزاران خود پس از سال‌های متمادی ارزش قائل می‌شوند گفت: مردم، امثال شهید رجایی و قاسم سلیمانی را به عنوان چهره‌های خدمتگزار می‌شناسند.

وی با اشاره به استفاده ابزاری از جوانان و بحث حقوق شهروندی افزود: حقوق شهروندی آن است که جوانی بیکار و سرپرست خانواده‌ای شرمنده خانواده اش نباشد.

رئیسی اضافه کرد: چرا باید ۱۱ میلیون جوان برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج در صف باشند، اما در مقابل به افرادی وام داده شود که با تسهیلات اعطایی به ۲ نفر آنان، ۵۰۰ هزار جوان می‌توانند وام ازدواج دریافت کنند؟

وی در پایان گفت: دولتمردان بگذارند مردم مزه شیرین عدالت اداری، عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی را بچشند.

شرکت کنندگان با شعارهای «صل علی محمد، بوی بهشتی آمد»، «صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «ای پسر فاطمه، حمایتت می‌کنیم»، «ابراهیم بت شکن، بت فساد را بشکن»، «رئیسی رئیسی، حمایتت می‌کنیم»، «جواب ما به سازش، آخر اردیبهشت» و ... از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار