سنندج؛

ورزشکار سنندجی راهی باکو شد

فردین محمدزاده ورزشکار با سابقه سنندجی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی ایران عازم بازی های کشورهای اسلامی باکو شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛تیم ملی دوومیدانی ایران جهت شرکت در بازی های کشورهای اسلامی رأس ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه راهی باکو شد.

تیم ملی کشورمان با ۱۰ دونده در بخش مردان و زنان به این رقابت ها اعزام می شوند و سه مربی نیز کاروان ایران را همراهی می کنند.

فردین محمدزاده قهرمان اسبق و مربی باسابقه سنندجی هدایت و مربیگری تیم ملی دوومیدانی ایران در بازی های کشورهای اسلامی باکو را بر عهده دارد.

محمدزاده در دوران ورزشی خود عناوین مختلف را در میادین کشوری و بین المللی کسب کرده است و در امر مربیگری نیز یکی از فعالان و دانش آموختگان ایران در این بخش به شمار می رود.

تیم ملی کشورمان رقابت های خود را از روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در مواد پرتاب دیسک، دوی ۱۰۰متر زنان و مردان آغاز می کند.

بازی های کشورهای اسلامی باکو در ۱۸ رشته ورزشی برگزار می شود و ایران در این دوره در رشته های تیراندازی، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، ووشو، کاراته، زورخانه، شنا، شیرجه و واترپلو، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، والیبال، بوکس، جودو، ژیمناستیک، دوومیدانی دارای نماینده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.