امنیت امروز کشور مرهون شهداست

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از مردم شهرکرد تشکر می‌کنم و بر روح شهدا درود می فرستم؛ شهدا افتخارات زیادی برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز کشور مرهون شهداست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جمع اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم شهرکرد اظهار داشت: از مردم شهرکرد تشکر می‌کنم و بر روح شهدا درود می فرستم؛ شهدا افتخارات زیادی برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز کشور مرهون شهداست.

وی افزود: اگر دلیل امنیت امروز را به غیر از حضور جوانان در صحنه‌های مختلف کشور بدانیم اشتباه است؛ سایه جنگ را حضور جوانان و غیرتمندان با حضور در عرصه‌های مختلف و مجاهدت‌ها برداشتند نه آقایان با یک قرارداد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تمام مشکلات امروز در کشور از سمت‌گیری و سیاست‌گذاری غلط شکل گرفته است؛ نگاه غلطی که به بیگانگان بود چهار سال کشور را معطل گذاشت و کارگاه‌ها را تعطیل و جویندگان و کارگران را با بیکاری مواجه ساخت و سفره مردم را کوچک و کوچکتر کرد.

رئیسی افزود: می‌خواهیم صدای کارگران و کشاورزان، محرومان و مستضعفان و صدای کسانی که روزنامه و تریبون ندارند و صدای آنان شنیده نمی‌شود را به گوش همه برسانیم؛  آیا سزاوار است  مردان و زنانی که تمام عالم حیرت‌ زده کرده‌اند و از شجاعت، شهامت و عزت والایی برخوردار هستند خودشان امروز گرفتار مشکل بیکاری و فقر باشند؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر کشور ما بی‌ثروت باشد این مسائل اشکال ندارد. در دوران جنگ همه نداشتن را تحمل کردند و امروز نیز مردم نداشتن را تحمل می‌کنند اما تبعیض را هرگز. مردم مشکلات مالی را تحمل می‌کنند اما فساد اداری را هرگز. سخن ما سخن خانواده‌های مستضعف است، سخن مردم لر و بختیاری و عشایر است؛ امروز عشایر ذخایر این انقلاب هستند که سخن آنها باید شنیده شود.

رئیسی ادامه داد: امروز بعد از چهار سال بهتر از همه چیز صداقت با مردم است، مردم بیش از هر چیز صداقت را خوب می‌فهمند و جوان نسل سوم و چهارم انقلاب، عدالت اجتماعی را که امام (ره) از آن دم زدند و رهبری از آن دم می زنند، فریاد می‌زنند

وی گفت: سایه جنگ را از کشور، حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف برداشت نه یک قرارداد! اساس مشکلات کشور ناشی از سمت گیری و سیاست گذاری نادرست، چشم امید به بیگانگان و نداشتن نگاه به ملت و جوانان است.

ما می خواهیم حرف کارگران و کشاورزان عزیز که صدایشان شنیده نمی شود را بگوییم.

رییسی افزود:در دوران جنگ تحمیلی هم مردم مشکلات را تحمل کردند الان هم تحمل می کنند اما تبعیض را هرگز. مردم مشکلات مالی را تحمل می‌کنند اما فساد اداری را هرگز.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.