گلستان؛

بازدید مدیر عامل راه آهن ایران از بندرخشک گلستان

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از عملیات اجرایی بندر خشک و اجرای خطوط عریض و نرمال راه آهن در منطقه مرزی اینچه برون گلستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛

سعید محمدزاده در این بازدید با اشاره به اجرای عملیات احداث بندر خشک در اینچه برون و نیز اجرای خط عریض و نرمال و نیز تجهیزات تعویض بوژی در اینچه برون گفت: این اقدامات با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

راه آهن بین المللی ایران ، قزاقستان ، ترکمنستان که سال 93 با حضور روسای جمهوری سه کشور به بهره برداری رسید، در محل گمرک اینچه برون از توابع شهرستان گنبدکاووس وارد ایران می شود و دولت برای توسعه حمل و نقل ریلی اقدامات گسترده ای همچون احداث بندر خشک و اجرای خطوط عریض و نرمال راه آهن به همراه تجهیزات تعویض بوژی در این منطقه در دست انجام دارد.

محمدزاده در حاشیه این بازدید همچنین گفت ؛ تا پایان امسال 4 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی سراسری وصل می شوند.

وی افزود ؛ علاوه بر راه آهن همدان - تهران که به عنوان نخسین مرکز استان در سالجاری، هفته گذشته با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید ، رشت ، کرمانشاه ، ارومیه و تبریزهم به شبکه سراسری راه آهن وصل می شوند.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: اجرای 800 کیلومتر توسعه خطوط راه آهن در مناطق مختلف کشور از دیگر برنامه های راه آهن جمهوری اسلامی برای امسال است و این توسعه عمدتا با اجرای خطوط 2، 3 و 4 و در مسیرهایی همچون بافق - اصفهان، تهران - قزوین ، و اهواز - اندیمشک انجام می شود.
 
انتهای پیام /  ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.