اهواز؛

حضور میر سلیم در دانشگاه چمران اهواز

سخنرانی میرسلیم در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ قرار بود طبق برنامه سیدمصطفی آقامیرسلیم ساعت 11.45روز شنبه در دانشکده علوم شهید چمران سخنرانی انتخاباتی داشته باشد به علت لغو پروازش به اهواز انجام نشد.
 
در حالی که تعداد زیادی از دانشجویان در آمفی تئاتر این دانشکده آمده بودند مجری برنامه اعلام کرد به علت نقص فنی هواپیمای مسافری که قرار بود با آن به اهواز سفر کند این سخنرانی انجام نمی شود.
 
در این نشست سیاسی دانشجویی اعلام شد سخنرانی میرسلیم ساعت 16در دانشکده فنی مهندسی شهید چمران اهواز برگزار می شود.
 
روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شاخه خوزستان که از میرسلیم در انتخابات پیش رو جانبداری می کند اعلام کرد سخنرانی عمومی آقای میرسلیم ساعت 17 امروز شنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار می شود.
 
هم اکنون میر سلیم در دانشگاه چمران اهواز در حال سخنرانی می باشد .
 
وی در جمع اساتید و دانشجویان در خصوص مشکل ریزگردها  گفت: باید به اشتباه های گذشته که باعث بیابان زایی شده است  اعتراف کنیم، مشکل ریزگردهای استان خوزستان ریشه فنی دارد ،چاره اندیشی فنی می خواهد و بین 3 تا 4 سال مهار می شود.
 
این کاندید انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: سد گتوند که بر تپه ای از نمک بنا شد اشتباهی بزرگ است که باعث بیابان زایی شده است.
 
میر سلیم ادامه داد : در حال حاضر کشور ترکیه در حال سد سازی بر روی فرات است و این یعنی باید در آینده در انتظار ریزگردهای بیشتری باشیم.
 
 
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار