جهانگیری در جمع حامیان روحانی ؛

ماشین اقتصاد ایران از دره خارج شده است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ماشین اقتصاد کشور از دره خارج شده و در مسیر توسعه قرار گرفته است.

ماشین اقتصاد ایران از دره خارج شده است/ برای پیشرفت ایران برنامه داریم
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشکاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گردهمایی حامیان روحانی که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت : به جمع شما جوانان آمده‌ایم که انرژی بگیریم و امیدوار شویم و تجدید حیات کنیم. آینده این کشور متعلق به شماست. بزرگترین سرمایه ایران شما جوانان تحصیلکرده هستید.

وی با بیان اینکه  جوان و جوانی تهدید نیست، ادامه داد:این در حالی است که جوانی بزرگترین فرصت پیشرفت ایران است. باید جوانان را باور  و به آنها اعتماد کنیم. فرزندان عزیز ایران ما در این ۴ سال تلاش زیادی کردند تابخشی از ویرانی‌ها را برطرف کنند.

جهانگیری با بیان اینکه هم در بعد خارجی و هم در سیاست داخلی مسیر اصلی کشور دنبال شده است گفت : ماشین اقتصاد کشور از دره خارج شده و در مسیر توسعه قرار گرفته است ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی‌دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ایرانی درست می‌کنیم که همه به زندگی در آن افتخار کنند در مناظره همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت می‌گفتند انگار نه انگار این‌ها بودند که مطبوعات را فله‌ای می‌بستند و تفکیک جنسیتی را دنبال می‌کردند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.