سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: برای صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال به آبادان می‌رویم و هدفمان این است که بازی پنجم را هم از آن خود کنیم.

ویرایش..سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد؛.هدف ما رسیدن به فینال است /به گزارش حبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دو تیم بسکتبال نفت ابادان دانشگاه آزاد در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت آبادان با نتیجه 85 بر 74 مغلوب دانشگاه آزاد شد و باید برای پنجمین بار به دیدار این تیم برود.


فرزاد کوهیان سرمربی دانشگاه آزاد  پس از پیروزی برابر نفت آبادان اظهار کرد: بازی سنگینی برابر نفت آبادان داشتیم و در قسمتی از این دیدار ریتم بازی ما بهم ریخت که فکر می کنم علت آن آسیب دیدن سنترمان بود  و تا به خودمان آمدیم اختلاف زیادی با نفت آبادان پیدا کردیم اما کم کم شاگردان ریتم بازی را در دست گرفتند و دوباره به بازی برگشتند.

کوهیان در مورد عملکرد داوران در این دیدار بیان کرد: داوری این بازی خوب بود، اما در بازی دوم که در آبادان انجام دادیم چند اشتباه وجود داشت.  بعد از آن بازی هم در مورد قضاوت صحبتی انجام ندادم، نظر بازیکن و مربی حریف هم محترم است.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد اینکه اوجیلوی بازیکن خارجی تیمش به بازی پنجم خواهد رسید یا خیر عنوان کرد: با این آسیبی که دید، فکر نمی‌کنم به بازی بعدی برسد و همچنین پزشکان خوشبین نبودند، اما تا امشب مشخص خواهد شد.

کوهیان در مورد بازی پنجم و صعود به فینال اظهار داشت: به طور حتم هدف ما رسیدن به فینال است و می‌رویم که برنده شویم. باخت دومی که در زمین حریف دادیم بازیکنان را به خودشان آورد. تا اینجای کار هم تمرکز بچه‌ها خوب بوده است.


سرمربی دانشگاه آزاد در مورد اینکه یکی از بازیکنان نفت آبادان گفته است در صورت صعود دانشگاه به فینال، پتروشیمی این تیم را 3 بر صفر شکست خواهد داد، گفت: اگر این بازیکن غیب گو است، نتیجه بازی بعدی را هم پیش بینی کند.

کوهیان در مورد برخوردی که با بنی کوچویی بازیکن تیمش داشت، گفت: صحنه خطایی که روی بنی شد را دیدم و  از خطای فنی که گرفته شد بسیار متعجب شدم  اما اجازه ندادم که وی صحبتی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار