زاهدان؛

دفاترثبت احوال روز انتخابات هم خدمات سجلی ارائه می دهند

فعالیت اداره ثبت احوال سیستان و بلوچستان تا روز انتخابات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: همه اداره ها و دفاتر نمایندگی ثبت احوال استان علاوه بر ساعات اداری در طول هفته روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان با برگزاری انتخابات به مردم خدمات سجلی ارائه می دهند.
 
رضا راحت دهمرده افزود: مطابق با قانون حداقل سن شرکت در انتخابات 18 سال تمام است که متولدان 29 اردیبهشت 1378 و قبل از آن می توانند با ارائه اصل شناسنامه و شماره ملی خود در انتخابات شرکت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تمام شناسنامه های تعویضی افراد 18 سال به بالا موجود در ادارات ثبت احوال تا قبل از انتخابات صادر و تحویل متقاضیان خواهد شد گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال تمامی ادارات ثبت احوال به قید فوریت نسبت به صدور و ارسال شناسنامه اقدام می کنند.
 
وی افزود: همچنین به دلیل رفاه حال مردم سیستان و بلوچستان نیز ادارات ثبت احوال استان در مراکز شهرستانها در 2 شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.
 
مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین در روز انتخابات نیز از ساعت هشت صبح تمامی ادارات ثبت احوال سطح استان آماده پاسخگویی به مشکلات شناسنامه ای و همچنین تحویل شناسنامه و کارتهای شناسایی ملی صادره به متقاضیان هستند.
 
دهمرده افزود: افرادی که تغییری در شناسنامه آنان از قبیل تغییر نام، نام خانوادگی و غیره ایجاد شده نیز می توانند پس از برگزاری انتخابات به ادارات ثبت احوال مراجعه و نسبت به تعویض شناسنامه خویش اقدام کنند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
 
انتهای پیام/گ
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار