عبدالهی: 11 سال در سرما و گرما برای رسیدن به این عنوان تلاش کردیم/ دیدگاه مسئولان ورزش باید تغییر کند

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: در هر صورت جای یک مدال جهانی در کارنامه فوتبال ساحلی کم بود که خوشحالم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عبدالهی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی باهاما اظهار داشت: با دعای خیر مردم، ما توانستیم به عنوان سومی جهان دست پیدا کنیم. ما می توانستیم حتی بهتر از این هم نتیجه بگیریم، زیرا نزدیک به 18 ماه در اردوهای شبانه روزی به سر می بردیم و هدف اصلی ما حضور در فینال بود که این اتفاق به وقوع نپیوست.
 
وی افزود: در هر صورت جای یک مدال جهانی در کارنامه فوتبال ساحلی کم بود که خوشحالم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و یک مدال با ارزش را برای ویترین افتخارات فوتبال ساحلی به ارمغان بیاوریم.
 
عبدالهی درباره اینکه پیش از اعزام فکر می کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی روی سکوی جهانی برود، گفت: تمام هدف گذاری ما این بود ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی به فینال راه یابیم که این امر محقق نشد. چون 11 سال است در حال دویدن و تلاش کردن در سرما و گرما بودیم و در این بین چالش‌های زیادی هم داشتیم ولی باز هم خوشحالم که به عنوان سومی جهان دست پیدا کردیم.
 
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مشکلات بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از اعزام به باهاما تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های مهدی تاج شرایط و امکانات بهتری در اختیارمان قرار گرفت و امیدوارم دیدگاه های مسئولان ورزش نسبت به فوتبال ساحلی تغییر کند.
 
مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی درباره عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برای استقبال از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: نمی دانم چرا برای استقبال از ما به فرودگاه نیامدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار