ایلام؛

دفاتر "ثبت احوال" آماده ارائه خدمات سجلی به رای دهندگان

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: دفاتر ثبت احوال علاوه بر ساعات اداری، خارج از این ساعات نیز آماده ارائه خدمات سجلی حتی روزهای پنجشنبه و جمعه به مردم بویژه رای دهندگان هستند.

دفاتر ثبت احوال آماده ارائه خدمات سجلی به رای دهندگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،منوچهر تیموری بیان کرد: سازمان ثبت احوال کشور قبل از انتخابات تمام ظرفیت‌ها و امکاناتش را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار گرفته است.

 
 
وی اظهارکرد: همه ادارات ثبت احوال کشور تمام شناسنامه‌هایی که برای تعویض در ادارات ثبت احوال کشور موجود بود را صادر و قبل از شروع انتخابات به مردم تحویل می دهند.
 
 
تیموری افزود: افرادی که فاقد کد ملی هستند بویژه کسانی که برای نخستین بار در انتخابات می توانند رای بدهند برای دریافت شماره ملی خود باید به ادارات ثبت احوال و دفاتر پستی و پیشخوان مراجعه کنند.
 
 
وی عنوان کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت هیچ یک از کارت های شناسایی ملی و یا کارت هوشمند ملی از سازمان ثبت احوال کشور نشده اند، در اولین فرصت برای ثبت نام و دریافت شماره ملی اقدام کنند.
 
 
مدیرکل ثبت احوال استان یادآورشد: بیش از ۴۰ واحد اداری ثبت احوال، دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان در استان آماده ارائه خدمات سجلی به مردم در ایام باقی مانده تا انتخابات در ساعات اداری و غیر اداری هستند.
 
 

تیموری خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در استان ایلام برای ۲۹ درصد واجدین شرایط صادر شده که از این تعداد ۸۰ درصد تحویل شده و مابقی آماده تحویل در ادارات ثبت احوال است.
 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
ل
 

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد که در ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستا سکونت دارند.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.