نتیجه نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

سازمان سنجش نتیجه نهایی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج سومین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی که آبان ۱۳۹۵ برگزار شد، روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و داوطلبان شرکت کننده در این آزمون برای مشاهده و چاپ نتیجه می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و از دو طریق "جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی" یا "جستجوی نتیجه با شماره پرونده"، از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بابا نتیجه ای اعلام نشده است که فقط نتیجه برای شرکت کنندگان آموزش و پرورش هست که بعدا از بعضی ها مدارک گرفتن و یا بعضی سهمیه ها اعلام شده است.
بنده خودم جزء مشاغل غیر هفت خوشه دانشگاه های علوم پزشکی( مشاغل غیر پرستاری) هستم از اواخر بهمن مدارک دادیم که تایید کنن و برای گزینش و سایر مراحل صدا کنن ولی خبری نیست سنجش پاس میده دانشگاه و دانشگاه پاس میده سنجش. حال سوال اینجاست که آزمون استخدامی که مجوز آن سه ماهه اول 95 صادر شده آزمون مرداد ثبت نام شده و آزمون از شهریور به آبان افتاده و تا الان هیچی یه هیچی... فقط چند جا صرفا پرستاری به کار گرفته شده اگر بودجه نیست چرا اینها سریع شروع به کار کردن و اگر هست خب همه را با هم شروع به کار بزنید مگر سیستم سلامت فقط رشته پرستاریه پس رشته های پیراپزشکی چی.
الان بنده برای بیمارستانی آزمون دادم که قراره ظرف روزای آینده افتتاح بشه و کاملا تکمیل هست آیا بدون نیرو بیمارستان به دردی می خوره اونم بیمارستانی که بعد از ده پونزده سال داره افتتاح میشه.
کاش انقدر .....
با احترام
آخرین اخبار