اصفهان؛

اجرای طرح یک ساعت با محیط‌ بان در مدارس کاشان

ریيس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" با حضور 1260 دانش آموز و همکاری آموزش و پرورش این شهرستان کاشان اجراشد.

محمود قهرماني، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به آغاز این این طرح در 26 مدرسه حاشیه منطقه حفاظت شده قمصر و برزک از نیمه دوم مهرماه 95 گفت: طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" بر اساس امضای تفاهم‌نامه بین اداره حفاظت محیط زیست و مدیریت آموزش و پرورش کاشان برگزارشد.

وی، با تاکید بر برگزاری جلسات کارشناسی مشترک برای گسترش همکاری به منظور افزایش سطح آگاهی، ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در اجرای این طرح در مدارس شهرستان افزود:با اجرای طرح دانش آموزان ضمن شناخت وظایف محیط‌بانان و مناطق تحت مدیریت سازمان با ضرورت مشارکت آگاهانه در حفظ محیط زیست بیشتر آشنا شدند.

به‌گفته‌وی، برگزاری جلسات توجیهی اداره حفاظت محیط زیست کاشان بر همین اساس برای مربیان پرورشی و آشنا ساختن آنها با نحوه اجرای طرح در مدارس از دیگر برنامه‌های مقدماتی اجرای طرح بود.

ریيس اداره حفاظت محیط زیست کاشان،آشنایی دانش آموزان با مسایل زیست محیطی و شناخت محیط زیست را از مزایای طرح برشمرد و گفت: با هماهنگی مدارس محیط‌بانان در چند نوبت در مدارس حضور یافتند و آنها را با وظایف و نقش خود در طبیعت و سختی و مشکلات شغل محیط بانی آشنا کردند.

قهرمانی در پایان تصریح‌کرد: دانش‌آموزان مدارس اطراف منطقه حفاظت شده قمصر- برزک در منطقه از نزدیک با گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه نیز آشنا شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.